Waarschuwingslamp ( VOERTUIG SERVICE DRINGEND NODIG)

Forumindex Forums Modellen Insignia Waarschuwingslamp ( VOERTUIG SERVICE DRINGEND NODIG)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18356223
    Ikke1992
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 April 2018

      Beste Opelfans,

      Ik rijd met een Opel Insignia 2.0 Cdti 136 Pk rond van het jaar 2009 met 58.000 km op de teller

      Ik heb 2 maand geleden mijn wagen binnen gestoken op onderhoud filters laten vervangen olie laten vervangen dergelijke dingen laten controleren.

      2 tal weken geleden heb ik mijn wagen nogmaals binnen gestoken om distributie riem spanrol en waterpomp te laten vervangen omdat er speling zat op de spanrol en dat was bij koude motor een irritant lawaai dit is alles opgelost.

      Maar vandaag reed ik met mijn wagen huiswaarts en plots kwam er op mijn dashboard verschijnen ‘Voertuig Service Dringen Nodig’ vermogen werd minder ben dan gestopt aan de kant van de baan en motorkap open gedaan en even gekeken maar zag niet direct iets opvallend, Heb de wagen twee maal herstart en na de tweede keer starten was het waarschuwingslampje verdwenen ben dan vertrokken terug naar huis maar ongeveer vijf kilometer verder kwam het waarschuwingslampje terug tevoorschijn?

      Iemand toevallig hier ervaring mee of dat hetzelfde probleem al eens gehad heeft?

      Ik hoor het graag!

      Mvg Nigel!

       

      #18356611
      Nick-GSI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Uitlezen, kan zoveel zijn. turbo slangen scheuren wel eens

        #18359934
        Jelleeelco
        Deelnemer
          Lid sinds:
          8 October 2012

          Toevallig net exact hetzelfde, maar inderdaad kan zoveel zijn. Bij mij is het een kapotte gloeibougie…

          #18360018
          donpesto
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 October 2012

            Bij mij vermogenverlies door e10 brandstof, na een tijdje hier op rijden kwam deze melding….  ging uit eindelijk weer weg….

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.