Waarom staat DHZ niet meer tussen de clubs en bedrijven???

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen Waarom staat DHZ niet meer tussen de clubs en bedrijven???

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17254514
    16VCalibra
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 July 2008

      Zoals bovenstaand. Waarom???

      Gr. Ram

      #18096372
      2000
      Moderator
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Nou, ben benieuwd waar dit heen gaat.
        Overigens geen idee waar het gebleven is.

        #18096373
        16VCalibra
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 July 2008

          Uhm nergens, gewoon nieuwsgierig ;)

          #18096374
          2000
          Moderator
            Lid sinds:
            30 June 2004

            :hmmz ;)

            #18096375
            Andre_Ede
              Lid sinds:
              16 June 2006

              Geen forum sponser meer, denk ik dan.

              #18096376
              Anoniem
                Lid sinds:
                1 January 1970

                @16VCalibra wrote:

                Uhm nergens, gewoon nieuwsgierig ;)

                Vraag t hem zelluf even :thumb
                Neem aan dat je al z.n contact gegevens nog wel hebt
                Beter dan dingen uitlokken ;)

                #18096377
                16VCalibra
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  21 July 2008

                  Wie zegt dat ik wat uitlok? Of is normaal een vraag stellen uitlokken?? Zn gegevens heb ik wel maar ik geef geen geld meer aan dhz uit, ook telefonisch niet :thumb

                  #18096378
                  kadett4x4
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    6 July 2004

                    tja, waarom is ie weg :hmmz :hmmz

                    groeten.

                    #18096379
                    RISL
                    Moderator
                      Lid sinds:
                      24 January 2011

                      Je kunt het best Senatorman een pm sturen als je dit te weten wilt komen.

                      #18096380
                      Anoniem
                        Lid sinds:
                        1 January 1970

                        Is een hele normale en begrijpelijke vraag.

                        Alle samenwerkingen die het forum heeft met sponsoren lopen per jaar en eindigen op 31 december.
                        In december sturen wij alle sponsoren een nieuw voorstel voor het nieuwe jaar. Sommige sponsoren reageren hier direct op, en van sommige horen wij niets.
                        Wij hebben daarom in januari nogmaals een herinnering verzonden met de vermelding dat al wij nogmaals geen gehoor krijgen de banner en/of subforum op 10 januari verwijderd word.

                        We hebben geen enkele reactie van DHZ Twente ontvangen en hebben het subforum op 14 januari gedeactiveerd. We hebben het forum nog volledig, alleen is het niet meer zichtbaar voor bezoekers en leden. Dit doen wij omdat het natuurlijk altijd mogelijk is dat een sponsor onze mail gemist heeft en alsnog besluit het subforum en de sponsoring voor het nieuwe jaar te willen voortzetten.

                        #18096381
                        Anoniem
                          Lid sinds:
                          1 January 1970

                          Niels heeft weer ziekte van Lyme..

                          Beste Opel forummers! Ik ben de laatste tijd slecht bereikbaar geweest zoals sommige mensen misschien al wel hadden gemerkt. Helaas was dat niet zonder reden. Toen ik ongeveer 8 was heb ik de ziekte van lyme opgelopen, na jaren dokters onderzoeken zijn ze er pas rond mijn 18e achter gekomen. Na lange behandelingen ging het weer een paar jaar beter, helaas begon het een jaartje geleden weer steeds slechter te gaan met mijn gezondheid, en waar ik al bang voor was is de lyme weer terug. En helaas ook erger dan de laatste keer. Omdat ze er ook pas zo laat achter gekomen zijn is het de vraag of ik nu na behandeling ooit weer beter zal worden want het is chronisch geworden. Voor de mensen die niet weten wat de ziekte inhoud,

                          http://www.lymenet.nl/info/symptomen-zi” onclick=”window.open(this.href);return false; … n-lyme.htm

                          Ik heb inmiddels bijna het complete lijstje van de symptomen. We gaan nu uitzoeken met welke behandeling ik de meeste kans heb om er weer bovenop te komen. Mocht ik dus in de komende tijd slecht bereikbaar zijn telefonisch of op mijn zakelijke mail dan mogen mensen ook altijd vragen naar mijn privé mail sturen niels_boer@msn.com

                          #18096382
                          Anoniem
                            Lid sinds:
                            1 January 1970

                            oohja inderdaad. We wachten gewoon even af. Als hij weer op het forum aanwezig is, en kan zijn subforum niet vinden zal hij ongetwijfeld even contact met me opnemen. Het heeft geen zin om zijn forum nu te activeren zonder dat hij antwoord kan geven.

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.