Waarom Opel

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Waarom Opel

  • Dit onderwerp is leeg.
20 berichten aan het bekijken - 26 tot 45 (van in totaal 45)
  • Auteur
    Berichten
  • #17812269
    Astra F Vaassen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 February 2010

      Toevallig kreeg ik een tip van mijn broertje dat hier in de buurt een leuke astra f stond, wezen kijken en rijden en ja meteen gekocht:D Terwijl ik van te voren niet had van laat ik een opel gaan kopen. Het rijd gewoon super, onderdelen makkelijk te vinden etc… Verder rijd niemand in mijn familie opel eigenlijk:hmmz Vooral seat en nissan.

      Ohja en zo´n c16nz blokkie is echt oerdegelijk:thumbup:thumbup:thumbup

      #17812270
      kadettsr
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 March 2006

        Tsjah :P heel simpel.. zit in de genen.
        Van mijn geboorte af aan al alleen rond gereden in opels haha :D..
        Eerst de manta a, daarna kadett en vectra :D
        Mijn vader blijft bij de generatie manta a, terwijl ik mij heb toegelegd op de b-manta’s :D

        Een leuke mix dus :)

        #17812271
        wiebe wietze
          Lid sinds:
          28 February 2009

          ik ook wel een beetje meegekregen van uit huis maar meer van mn broer die kocht een ascona b
          tijdje later haalde ik mn rijbewijs eerst een goedkoop peugeotje maar wou toch ook wel een opel
          toen ik een keer zat te kijken op internet zag ik rekord e2 2.0s ik dacht moet ik maar eens kijken dus ik daar heen die gelijk ruilen en nu wil ik nooit meer anders OPEL ROCK,S rij nu opel commodore c 2.5s {de rekord is er ook nog steeds}

          gr wiebe

          #17812272
          Silver
            Lid sinds:
            7 July 2006

            hier ook van huis uit altijd Opel gereden.
            mijn eerste auto was een Ascona 1.9, en heb gisteren een Zafira 2.2 gekocht.

            #17812273
            Driekus
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 October 2010

              Besmet van huis uit….. Na 2 Renaults 19 16v…(Opzich ook wel leuke snelle auto’s, maar altijd problemen), hebben mijn ouders toendertijd in 2001 een nieuwe Zafira gekocht, en ik was eigenlijk als klein jochie gelijk onder de indruk van de ruimte, en dat mooie dashboard met infodisplay:D En hij heeft zich bewezen na 10 jaar trouwe dienst. Nu maar hopen dat de Astra J die daarvoor in de plek komt, net zo goed is.

              Niet verwonderlijk dat ik als eerste auto ook een Opel kocht, de dag na behalen van mijn rijbewijs.

              En daarbij het feit dat ik alweer ruim 2 jaar bij de plaatselijke Opel Dealer als monteur aan de slag ben, dat speelt natuurlijk ook een grote rol in het merk auto wat je rijd:angel

              #17812274
              BlackSapphire
                Lid sinds:
                4 July 2009

                tsja,iedereen uit mijn familie de eerste ato waren allemaal een Opel.
                en op een dag zag ik een astra gtc (:wub) van de oprit rijden en was verliefd :D
                en op mijn verjaardag toen een miniatuur gekregen er van enz zo is het uitgegroeit tot een uit de hand gelopen hobby :angel

                #17812275
                InjectTheVenom
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 December 2004

                  Op stage het merk als goed en betrouwbaar leren kennen, toen tegen mijn eerste auto aangelopen voor €100 een Kadett E 1.6i Life. Had eigenlijk voor een Calibra willen gaan en die kwam nadat ik mijn eerste en tot nu toe enige *klopt HEEL snel af* serieuze ongelukje had toen ik van een gladde rotonde weg wilde rijden en de kont andersom kwam zetten.
                  Behalve een lege accu en een stuurslot dat blokkeerde en niet meer de-blokkeerde hebben ze me geen van driën ooit laten staan dus het was een goede keuze geweest :)
                  Vanwege mijn grootvader ben ik op de eerste plaats Chrysler/Dodge/Plymouth liefhebber maarja de leuke exemplaren (zit stiekem nog altijd te denken aan een Neon SRT-4) zijn zo lekker betaalbaar he :(

                  #17812276
                  asconahobbyist
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    23 June 2008

                    hetzelfde verhaal.
                    Ouders hadden Ascona,nooit problemen mee gehad,deed het altijd en reed fijn.
                    Vanaf toen nagenoeg alleen Opel gereden,Ascona’s C,Kadettjes D en E,Vectra en Calibra,en Astra F en G, weinig mee gehad.
                    Roest was nog wel ns een probleem,maar liever een roestplekje hier en daar dan een auto die t niet doet.
                    moet wel zeggen dat de oudere modellen,zeg maar tot 1994 technisch betrouwbaarder waren,met name de 16V ecotec motoren best nog wel ns gezeik mee gehad.
                    Nu dan een Astra G coupé 1.8 16V,maar jongens,wat ríjdt t ding zalig!
                    En ik rij ook nog ns 25000 per jaar in een Ascona C op gas,geheel probleemloos!en dat met een auto van zowat 30 jaar oud.

                    #17812277
                    wim-v6
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      12 August 2005

                      Tja, hier ben ik ook opgevoeld met OPEL

                      vreemde is dat mijn broer er niks van moet hebben!!!

                      die is vroeger HARD gevallen denk ik, hij rijdt peugeot, en wil FIAT gaan rijden.

                      maar mijn ouders hebben in mijn leven op 1 toyota na altijd opels gehad.

                      van de kadett-A-caravan naar de Kadett-B, van de kadett-B naar de C, toen een Ascona-B 2.0D SR uitgevoerd, daarna 2x Corsa-A 1x TR en 1x LFW, de TR werd later vervangen voor een kadett-E 1.2S ohv, en de LFW voor een kadett-Diesel-caravan.

                      ik ben aan eigen opels begonnen na een jaar in de Corsa -A1-LFW en Kadett-E 1.2S te hebben geragd, met een kadett-E 1.6i caravan GL, daarna een Astra-F 2.0i CD station, en daarna de Vectra.
                      toen kocht ik voor een prikkie een kadett-E-combo-C20XE, en iets later nog een Corsa-A3 GSi erbij.

                      deze verdwenen bijde weer, en er moest toch weer een 2e opel bij komen.

                      toen maar de Combo-B die ik nu heb gekocht voor een mooi prijsje.

                      Willem

                      #17812278
                      koenelsenaar
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        30 April 2010

                        Mijn opa reed ook altijd al graag Opel, en mijn ouders hadden ook altijd Opels gehad.

                        Als laatste Opel reden zijn een Vectra B1 X16XEL GL Plus, die is opgevolgd door een Seat 1.9 TDI in 2007.

                        Daar zij schakel reden, en ik alleen automaat mag rijden, kon ik naast een aantal andere wagens(Nissan Micra, Swiftje) uit deze Astra kiezen. En ik reed als laatste daar proef in, en het rijd gewoon geweldig, het stuurgevoel, de vering, de stoelen. Helemaal geweldig.

                        Ben je Opel gewend, dan zie je de VW niet meer staan. Die rijden echt voor geen meter, harde stoelen, harde vering. Zou nog eerder een Renault kopen.

                        #17812279
                        Astra JP
                          Lid sinds:
                          12 March 2009

                          Ik ben van huis uit er mee besmet. Mijn vader heeft in zijn leven nog nooit iets anders gereden dan opel en dat neem ik nu volgens mij een beetje over :D. Ik heb nu een opel corsa b gehad en rijd nu in een opel astra g.

                          #17812280
                          Leontjuh
                            Lid sinds:
                            4 February 2011

                            Waarom opel?

                            Geen idee eigenlijk :P ouders hebben een Opel Astra wagon gehad :P En nu hebben we een nieuwe Chevrolet Cruze van de OPEL dealer :D :P

                            Heb zelf nog geen rijbewijs (met iets meer dan een maand hopelijk wel) maar weet nu al zeker dat ik een 3 deurs OPEL Astra G 1.6 16v ga halen :D

                            #17812281
                            Anoniem
                              Lid sinds:
                              1 January 1970

                              Het is bewezen. Het Opel gevoel zit in je DNA :D

                              #17812282
                              Leontjuh
                                Lid sinds:
                                4 February 2011

                                [rquote=1865699&tid=142108&author=Senatorman]
                                Het is bewezen. Het Opel gevoel zit in je DNA :D

                                [/rquote]

                                HAHA jah jah ^_^ :D :D :D
                                Lijpe SHlT :wtf :D

                                PS: Als je SHlT ergens neer zet komt er kats oliebol te staan??? xDD

                                #17812283
                                Anoniem
                                  Lid sinds:
                                  1 January 1970

                                  [rquote=1865730&tid=142108&author=Leontjuh]
                                  PS: Als je SHlT ergens neer zet komt er kats oliebol te staan??? xDD[/rquote]

                                  Zijn gecencureerde woorden :D

                                  #17812284
                                  hans-01
                                    Lid sinds:
                                    24 July 2010

                                    mijn vader heeft vele opels gehad en dat heb ik ook en ik blijf ook wel opel rijden (duitse degelijkheid)
                                    en ondertussen onze dochter is inmiddels ook een opel fan (tigra)

                                    #17812285
                                    Ghanz
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      31 July 2005

                                      opel…

                                      wat anders.?

                                      #17812286
                                      Gerrit78
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        15 December 2010

                                        [rquote=1865699&tid=142108&author=Senatorman]
                                        Het is bewezen. Het Opel gevoel zit in je DNA :D

                                        [/rquote]

                                        Opel is trouwens ook een officiele ziekte.:jerry

                                        OPEL ZIEKTE:

                                        Symptomen:

                                        – Kriebels in je buik als je weer een mooie OPEL hebt gezien.
                                        – Slapeloosheid doordat je aan het denken bent of je die OPEL nou wel of niet gaat kopen.
                                        – Bij elke OPEL die naar de sloop gaat zuchten en zeggen “Ach, wat zonde”.
                                        – Elke OPEL een naam willen geven.
                                        – Ooit nog eens een OPEL – sloop willen beginnen zodat je alle onderdelen in voorraad hebt.
                                        – Eten overslaan om aan je OPEL te kunnen sleutelen.
                                        – Over niets anders praten dan OPEL (en natuurlijk SEKS).
                                        – Liefst elke OPEL zo mooi maken zodat hij nieuw lijkt.
                                        – Vaak heel vaak naar treffens gaan.

                                        Oorzaken:

                                        – Langdurige blootstelling aan auto’s van het merk OPEL of onderdelen hiervan.
                                        – Langdurige blootstelling aan mensen die al aan OPEL ZIEKTE lijden.
                                        – Door erfelijke aanleg kunnen mensen aanleg hebben voor OPEL ZIEKTE.

                                        Preventie:

                                        – Vermijdt direct contact met OPEL’S.
                                        – Vermijdt direct contact met mensen die aan de ziekte lijden. (OPEL ZIEKTE is zeer besmettelijk).
                                        – Vermijdt bijeenkomsten waar veel/alleen OPEL’S aanwezig zijn.
                                        – Vermijdt gebruik van alcohol, dit kan de ziekte verergeren.

                                        Behandeling:
                                        – GEEN

                                        Toevoeging:
                                        – Wil je nog lang van je OPEL’S genieten volg dan bovenstaande preventieregels vooral NIET op.
                                        – Ga lekker lang stappen met je OPEL VRIENDEN en drink je een paar lekkere biertjes.

                                        #17812287
                                        Anoniem
                                          Lid sinds:
                                          1 January 1970

                                          haha hij is leuk

                                          #17812288
                                          Dolby
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            1 May 2008

                                            Heb in veel verschillende auto mogen rijden als lease auto’s ivm met werk. Maar vond Opel toch gewoon heel lekker rijden en vooral van de binnenkant ook degelijk en mooi uitzien. Dus heb ik tot nu toe een astra station 2.0 DI geahd, daarna een 5-deurs hatchback 1.6 16V en nu een hatchback 2.0 16V DI diesel. En mijn volgende auto zou weer een astar G worden. Dit omdat ik tot nu toe de g het mooiste vind en eeen insignia niet kan betalen. :D

                                          20 berichten aan het bekijken - 26 tot 45 (van in totaal 45)
                                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.