waarde antenne astra f?

Forumindex Forums Modellen Astra waarde antenne astra f?

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #17236490
    wesselhartman
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 June 2011

      Hoi Allemaal,

      ik ben sinds kort in het bezit van een opel astra f 1.6 16v 5 deurs. Ik heb al een heleboel dingen die vervangen moesten worden (of waarvan ik het gewoon leuk vond om over te zetten) overgezet van een overleden calibra.
      deurrubber (bij de dealer 80,-) en knipperlicht rechts voor samen voor 15,- op de sloop gehaald.

      nu ben ik alleen nog op zoek naar een nieuwe antenne, of in ieder geval het rubber er van. verschillende slopen langs geweest maar die konden mij hier niet mee helpen. uiteindelijk heb ik een onderdelen handelaar gevonden op internet die er 1 voor mij heeft. maar deze vraagt mij nu wat ik er voor bied….ik heb echt geen idee wat een reele prijs is. iemand een idee?

      alvast bedankt!

      #17866787
      robertzone
        Lid sinds:
        9 December 2007

        Ook ik heb deze zoektocht al eens ondernomen, enkel bij mij was het al een antenne van een astra G (ik heb bj 97 met de antenne achterop het dak).
        Hierbij had de opeldealer wel een rubber, maar dan compleet met de antennevoet met electronica erin.. Een grapje van 80euro.. Via de sloop ook gekeken, maar allemaal verdroogd of gescheurd.

        Ik zou persoonlijk, met in het achterhoofd houdende dat het schaars is es 10euro incl verzending bieden.
        Net wat je er zelf persoonlijk ook voor over hebt.. Je kan natuurlijk lager bieden om te pijlen wat de verkoper in gedachten heeft ;).

        #17866786
        wesselhartman
        Deelnemer
          Lid sinds:
          28 June 2011

          Zat er inderdaad aan te denken om maar gewoon is een tientje te bieden. Nadeel van de antenne van een astra f is dat het een raar ovaal gat is. Dus je hebt echt in ieder geval het orgineel rubber nodig aangezien recht onder dit gat alle bekabeling van de achterlichten etc zit…

          Maar goed is kijken of de beste man er voor een tientje vanaf wil :)

          #17866788
          opel-mark
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 March 2011

            uit mijn hoofd is bij de automaterialen handel de antenne voor de astra-g 40 euro, die van de F zal wel hetzelfde kosten, bij de officieele dealer betaal je natuurlijk meteen voor het koffieverbruik van de hele maand erbij.

            #17866789
            opel-mark
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 March 2011

              uit mijn hoofd is bij de automaterialen handel de antenne voor de astra-g 40 euro, die van de F zal wel hetzelfde kosten, bij de officieele dealer betaal je natuurlijk meteen voor het koffieverbruik van de hele maand erbij.

              #17866790
              Mr.F
                Lid sinds:
                3 November 2008

                Dat rubbertje ( klinkt fout :P ) kan je wel bij de dealer halen voor een paar cent.

                #17866791
                wesselhartman
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  28 June 2011

                  Echt waar? Weet je dan ook een dealer die die los verkoopt? Ik ben pas bij de opel dealer in roosendaal geweest en die kon mij alleen maar een complete antenne verkopen

                  #17866792
                  Oenatje
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    bedoel je dat antenne ding op het dak?

                    zo ja pm je adres maar. heb er kei veel liggen.

                    prijs 5 euro???

                    #17866793
                    wesselhartman
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      28 June 2011

                      nope, ik heb een antenne op het zijscherm. zoals deze:

                      (niet mijn auto, even gegoogled)

                      #17866794
                      Aapje
                        Lid sinds:
                        1 January 2009

                        Die is 30 euro bij de dealer met rubber?

                        #17866795
                        KadAstra-EF
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          24 July 2010

                          Die zijn LOS te bestellen bij de Opeldealer !
                          Dat er een antenne bij moet is kling klare ONZIN !

                          Groet, Rik ;)

                          #17866796
                          Pastra
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            10 February 2007

                            Misschien een stomme vraag, maar weet de meneer achter de balie dat het om een antenne op de zijkant gaat?
                            Een dakantenne+ voet is namelijk wel 80 euro.

                            Voor de zijkant zijn ze idd los te verkrijgen zo uit mijn hoofd :jerry

                            #17866797
                            KadAstra-EF
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              24 July 2010

                              Heel toevallig stuitte ik op deze site met de door jouw gevraagde antennerubber !!!

                              https://www.ecp-auto-onderdelen.nl/voertuig/opel/astra-f/4752-1-6i-gl-gls-kat” onclick=”window.open(this.href);return false;

                              Groet, Rik ;)

                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.