Waar zit de zekering???

Forumindex Forums Modellen Tigra Waar zit de zekering???

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207599
    thijs81
      Lid sinds:
      23 September 2007

      Dit weekend heb ik een versterker ingebouwd voor de audio. Hiervoor heb ik een gat geboord in het plaatwerk, helaas heb ik bij het boren de draadboom geraakt die het rechterportier ingaat.
      Hier kwam ik achter toen ik het rechterraam automatisch open wilde doen, ik hoorde een “zip” en toen deed ie niets meer. Ook het linkerraam die het daarvoor wel deed deed niets meer. Ook op het dashboard branden nu geen lampjes meer als ik contact aanzet. Op het middenconsole zijn de datum tijd en temp. ook weggevallen. Het dakraam, de ruitenwissers, knipperlichten doen het wel normaal. Ook de radio waar ik 2 dagen mee bezig ben geweest doet het :P.
      Nu hoop ik dat er ergens een zekering is doorgebrandt alleen weet ik niet waar. In het zekeringen kastje onder het stuur kan ik geen kapotte zekering vinden. Wie weet wat ik moet doen, behalve beter kijken waar ik de gaten boor??
      Alvast erg bedankt voor de reacties.

      Groetjes Thijs

      #17421122
      corsaracer
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 January 2005

        misschien die dikke zekering in je motorruimte…

        maar de zekeringen voor je ramen zitten in je zekeringskastje bij je stuur.

        moet je ff op het kapje kijken welke zekering je moet hebben.

        #17421123
        thijs81
          Lid sinds:
          23 September 2007

          Bedankt voor je reactie. Vond op internet een overzicht van de zekeringen. Had de verkeerde te pakken en hoewel ik alles had nagekeken toch over het hoofd gezien. Inmiddels werkt het weer. Zekering 17 was kapot.

          http://www.tigrafreaks.nl/viewthread.php?tid=2115 is het schema, kan vast iemand van pas komen.

          #17421124
          groenetijger
            Lid sinds:
            13 December 2007

            Mooi dat het opgelost is :D

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.