waar zit de zekering van de sigarettenaanstekerbus

Forumindex Forums Modellen Karl waar zit de zekering van de sigarettenaanstekerbus

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18367036
    Henk_Teeuwen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 June 2019

      De sigarettenaanstekerplug van mijn Karl werkt niet meer, zodat ik mijn navigatiesysteem onderweg niet kan blijven laden. Als ik het instructieboekje raadpleeg, staat deze nergens vermeld. Ik vraag me trouwens ook af waar de zekeringen van de achterlichten en richtingaanwijzers zitten, want ook deze worden niet genoemd in de gebruiksaanwijzing. (slecht naslagwerk, Foei Opel) Als je onderweg zulke zekeringen moet vervangen, mag een gebruiksaanwijzing wel iets beter. Maar nu mijn vraag, kan iemand mij zeggen achter welke zekering ik de sigarettenaanstekerplug moet zoeken? alvast bedankt.

      #18367038
      kobus1960
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 August 2015

        25 Extra stopcontact in zekeringkast onder lichtschakelaar, bladzijde 156/157 onderstaande handleiding.

        https://www.opel.nl/content/dam/opel/netherlands/brochures/manuals/karl/KARL_MY18_MANUAL_NLNL.pdf

        #18514252
        Shayan Chaitsingh
        Deelnemer
          Lid sinds:
          28 February 2023

          Hoi allemaal. Ik heb een opel Insignia uit 2009 en de stopcontact werkt niet meer in de auto, waar kan dat aan liggen en welke zekering moet ik controlleren??

          #18514928
          Karlciti
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 November 2022

            Het lijkt mij dat er, zoals bij de meeste auto’s een zekeringkastje onder de motorkap zit, of anders links onder het dashboard bij de voetenruimte. Als je die opentrekt zie je snel of er al dan niet een zekering kapot is. Maar hou er rekening mee dat een zekering niet zomaar doorbrand. Dat heeft altijd een reden.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.