waar staat bakcode bij Vectra C diesel 120 PK

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum waar staat bakcode bij Vectra C diesel 120 PK

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18356798
    juttertje
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 April 2010

      Hallo Vectravrienden.

      lang niets van me laten horen maar wel steeds blijven meelezen. nu weer zelf een dringende vraag.

      mijn Vectra met Z19DT uit 2006 heeft in 5de versnelling een beetje en in 6de versnelling een beetje meer zingend/jankend bijgeluid. verdenk de versnellingsbak.

      heeft inmiddels 350K gelopen maar wil eigenlijk er nog even mee door.

      ik heb al eens in dat OPEL technisch overzicht gekeken en daar kom ik tegen dat er 2 verschillende vernellingsbakken gebruikt zijn in dit model, namelijk de F40WR en de M32WR, 3,55.

      – wat is jullie ervaring met; reparatie, wisselen voor een “slopersbak”, of reviseren??

      – waar precies kan ik op de bak zelf aflezen welke er nu in zit?? en kan ik daar zo bij of moet het e.e.a. open?

      Ik hoop dat jullie mij wat op weg kunnen helpen,  :help:

      groet Wim

      #18356954
      juttertje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        15 April 2010

        Is hier niemand die wat met z’n versnellingsbak gehad heeft?

        het belangrijkste is nu dat ik zou willen weten waar de code op de bak staat.

        vanaf bovenkant kan ik het niet ontdekken maar ik weet ook niet waar ik moet kijken

        daarna zou ik graag op basis van jullie ervaringen kijken wat voor mij het beste past.

        ik hoor graag hoe jullie er over denken.

        gr Wim

        #18518625
        mmulder1212
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 April 2023

          Hallo Wim, Ik heb even een vraag ik heb het zelfde probleem als jij. Hoe heb jij dit opgelost. Marcel

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.