Waar op te letten bij aanschaf Vectra C?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Waar op te letten bij aanschaf Vectra C?

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17212667
    erik__blue spirit
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Hallo

      ik heb even een vraag, ben van plan om binnen nu en een paar maand een Vectra C aan te schaffen..

      zijn er nog punten waar ik specifiek op letten moet? ik hoor het graag

      Gr Erik

      #17530870
      PAASHAAS
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 November 2004

        Je kan eens een kijkje nemen op m’n website, daar staat al een hele lijst op :D

        IN de infocorner, en dan op aankooptips klikken :thumbup

        #17530871
        2000
        Moderator
          Lid sinds:
          30 June 2004

          De search functie hier werkt ook aardig. Dit topic is meerdere malen voorbij gekomen. Succes met de zoektocht ;)

          #17530872
          jocoma
            Lid sinds:
            5 August 2009

            Tijdens je proefrit ff geen radio aan en verschillende wegen (klinkers/asfalt) kiezen, zo hoor je of hij netjes stil is. Zo heb ik in een auto gereden waarvan de airco het niet deed en linksvoor een klapperend geluid te horen was, er werd gezegd dat ze dit bij aankoop zouden verhelpen maar heb net zolang gezocht tot ik in een auto reed die geen rare bijgeluiden had. (en houd patrick’s lijstje erbij) Suc6 met zoeken.

            #17530873
            janneman vectra c
              Lid sinds:
              19 October 2008

              Hoi Eric,
              Let op de puntlassen aan de binnenkant van de portieren ,bij die van mij waren ze aan het roesten bij de voorportieren toen ik de vec kocht anderhalf jaar geleden.
              Dit is door opel opgelost.

              Jan

              ps het is een gts 2.2 benzine 2003

              #17530874
              erik__blue spirit
                Lid sinds:
                30 June 2004

                Dank voor de tips, zal de zoek functie even gebruiken, en de site van PAASHAAS..

                Groet’n !!

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.