waar op letten bij welke km stand, bij aanschaf Vectra C

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum waar op letten bij welke km stand, bij aanschaf Vectra C

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17216360
    erik__blue spirit
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Hallo mensen..

      onlangs m´n astra coupe verkocht en p het moment auto loos:cry

      maar ik ben op zoek naar een vectra C, 1.8 16 v.. waarom geen 2.2? omdat we vrij veel kleine stukjes rijden.. en dan zuipt een 2.2 toch net even iets meer, helemaal als je je rechter voet niet altijd helemaal onder controle hebt hehe:P

      maar nu kom ik verschillende vec’s tegen met verschillende km standen, eigenlijk wil ik niet een uitgeleefd ding van bijna tegen de 2 ton aan..

      maar maar moet ik nu opletten bij de aanschaf van zo’n auto, bij welke km standen.. rond de 100.000 km lijkt me een mooie stand, maar er wordt ook gezegd dat dan juist de gebreken komen, en dat je beter 1 van 150.000 kunt nemen die heeft alle kuren die je dan hebt gehad en begint z’n tweede leven..

      wie weet er meer??

      ik ben benieuwd :D

      #17595879
      Gts32v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        31 July 2008

        Hebben zelf een 3.2 v6 2003 en rijden ook in meestal kleine stukjes met het zelfde verbruik van een 2.2.Misschien is een 2.2 nog wel zuiniger dan een 1.8 op korte afstanden.En wat gebreken betreft heb ik gelukkig nog geen ervaring,maar de vec heeft nu 61xxx dkm gereden:P

        Gr. Gts32v6

        #17595880
        evertfisherman
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 December 2009

          Ik zat eerst ook te twijflen tussen een Vectra C 1.8 of 2.2
          Voorheen had ik een audi 80 B4 2.0 90 pk. 1 op 8,5

          Ik was op zoek naar iets zuinigers en ik wilde een vectra C.
          Ik ging qua uitrusting er op vooruit en qua prestatie en qua verbruik (1 op 11), 1.8 L 16V 122 pk. Het is dus ook wat je momenteel gewend bent wat bepalend kan zijn in je keuze.

          En wat gts32 v6 zegt klopt volgens mijn buurman ook. Die heeft een 2.2 automaat en zijn actieradius is meer dan mijn auto (volgens hem dan he), maar ik denk dat dat komt doordat het een automaat is (die mijn buurman heeft). Hij verbaasd zich steeds al ik zeg dat ik 1 op 11 rij.

          Wat betreft de aanschaf zou ik een auto met garantie kopen of via via bij een goede kennis bijvoorbeeld. Niet dat dat altijd perfect is ofzo. Ik heb mijn auto wel bij een officiele opel/chervolet dealer gekocht met 1 jaar garantie. Ik wil gewoon niet teveel gedoe achteraf. Ik wilde gewoon NAP en Bovag/Merk garantie en onderhoudshistorie erbij.

          gr,

          Evert

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.