Waar kopen jullie toyo's r888?

Forumindex Forums Techniek Banden, remmen en onderstel Waar kopen jullie toyo's r888?

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207444
    AG400
      Lid sinds:
      24 November 2005

      Waar kopen jullie de toyo’s r888??
      Ik ben bij prinstechniek geweest maar heb daar nu twee keer een afspraak gemaakt om de banden optehalen maar ben dus twee keer voor niks naar noordwijk gereden:thumbdown
      Hij spreekt af maar weet vervolgens niets meer ???

      Had al wel van andere gehoord dat het een:swear is maar dit slaat nergens op:thumbdown:thumbdown

      #17418893
      corsaracer
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 January 2005

        axel heeft ze daar ook besteld en die had ze gewoon via de post binnen gekregen….

        #17418894
        AG400
          Lid sinds:
          24 November 2005

          Ik wilde ze ook bestellen maar omdat hij zei ‘neem je velgen even mee dan zet ik ze er meteen even op’ dacht ik noordwijk is bij ons vandaan niet zo heel erg ver weg en dan liggen ze er maar gelijk om.
          Maar mischien moet ik ze dan maar gewoon bestellen en krijg ik ze dan wel gewoon ??

          #17418895
          freek corsa
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 December 2004

            Vraag bug killer of sw16v hier op het forum maar eens naar een adres voor R888

            #17418896
            freek corsa
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 December 2004

              zoek je 195-50-15 ? dan heb ik nog wel een 2e hands setje te koop.

              ze zijn nog redelijk nieuw, weinig slijtage zichtbaar.

              #17418897
              sw16v
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 July 2004

                heb jij de jouwe te koop freek? eerst ff bij mij melden he!!! GRrr :fy1:fy1

                mareh… ik heb voor AG400 wel telefoon nummer. leuke prijzen, en hij verzend het nog eens ook!

                #17418898
                custom
                  Lid sinds:
                  19 December 2004

                  Anders Prins even bellen voordat je aanrijdt. Is inderdaad een erg druk baasje.. :) Komt regelmatig bij ” ons” over de vloer

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.