Waar is deze stekker voor?

Forumindex Forums Modellen Astra Waar is deze stekker voor?

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17211096
    Baas J.
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 May 2008

      Lag in een Astra G coupe 2001

      Groene kant lag bij de bestuurderskant achter t schoppaneel. Bij de grote groene 60 polige stekker vastgetaped.

      Andere eind, de zwarte stekker lag onder de vloerbedekking van de bestuurdersstoel.

      Eerst dacht ik, stekker voor stoelverwarming. Maar onder de andere stoel lag niet zo’n zelfde stekker verstopt.

      Nou valt het me op dat in je middenconsole tunnel die blauwe en groene stekker voor automatische bak. De groene daarvan past op de groene aansluiting van de gevonden stekker. Maar kan ook toeval zijn.

      Iemand die zeker weet waar ie voor is?

      #17506687
      IMpY
        Lid sinds:
        18 July 2005

        de computer van de automaat bak dan misschien?
        Gokje dan he?

        groeten Twan

        #17506688
        Astranomic
        Deelnemer
          Lid sinds:
          31 May 2007

          Die zwarte stekker is voor de optie op zij & hemel airbags heb hem namelijk ook gemonteerd zitten in mijn Astra… Dus denk dat de jouwe is voorbereid voor zij & hemel airbags. moet je in je deuren & hemel C lijsten kijken of er een gele stekker aanwezig is…

          Mooi voor je dat de Astra het perfect doet, de hulp die ik je heb gegeven bij het inbouwen was uiteraard geen probleem bedankt voor de geleverde spullen van de Coupé!

          Gr,

          Steven

          #17506689
          Baas J.
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 May 2008

            En hoe zit het dan met stekkers voor stoelverwarming? Zijn die toevallig geintegreerd in de kabelboompjes die naar je stoel gaan voor airbags? Zag nl volgens mij 1 van die kleuren daar in zitten (bruin/groen) als ik t goed heb.

            #17506690
            Jack-omegax3.0xe
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 September 2007

              Volgens TIS moeten de stekkers voor stoel verwarming onder de stoelen voorbereid liggen.

              Als ze daar niet liggen zullen ze der niet zijn.

              Is het voor jou niet handig om zef Tis aan te schaffen????

              GR Jack

              #17506691
              Baas J.
              Deelnemer
                Lid sinds:
                19 May 2008

                Had m ook… maar werkt niet meer helaas..

                #17506692
                IMpY
                  Lid sinds:
                  18 July 2005

                  ook op tis vind je niet alles maargoed:P voor astra g vind je al meer als voor een f dat klopt wel.

                  groeten Twan

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.