Waar bestellen: Potentiometer S-10585

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Waar bestellen: Potentiometer S-10585

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17259516
    stiggel
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 November 2010

      Wie weet waar ik dit onderdeel online kan bestellen?
      Winparts kent het onderdeel niet :hmmz

      GrtN!
      STiGGEL

      #18162201
      nick-almelo
        Lid sinds:
        19 February 2013

        En had je het onderdeel nog gevonden?
        Zo ja voor hoeveel en waar?
        Waarschijnlijk heb ik namelijk hetzelfde onderdeel nodig ivm haperen van kofferklep

        Mvg Nick

        #18162202
        stiggel
        Deelnemer
          Lid sinds:
          15 November 2010

          Nope, ook nog geen tips gehad…

          @nick-almelo wrote:

          En had je het onderdeel nog gevonden?
          Zo ja voor hoeveel en waar?
          Waarschijnlijk heb ik namelijk hetzelfde onderdeel nodig ivm haperen van kofferklep

          Mvg Nick

          #18162203
          jutoma
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 March 2005

            Hier staat in het duits beschreven hoe je de storing kunt oplossen, mocht je het niet kunnen lezen moet je even google translate gebruiken.

            http://www.motor-talk.de/forum/caravan-elektrische-heckklappe-geht-nicht-mehr-ganz-zu-geloest-t3266660.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

            #18162204
            jutoma
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 March 2005

              Hier nog een mooie howto voor het vervangen van je potentiometer.

              http://www.vectra-c.com/forum/showthread.php?193097-Fix-power-tailgate-not-closing-issue” onclick=”window.open(this.href);return false;

              #18162205
              stiggel
              Deelnemer
                Lid sinds:
                15 November 2010

                Ik ben daar geen lid.
                Kun je ff knippe en plakke???

                @jutoma wrote:

                Hier nog een mooie howto voor het vervangen van je potentiometer.

                http://www.vectra-c.com/forum/showthread.php?193097-Fix-power-tailgate-not-closing-issue” onclick=”window.open(this.href);return false;

                #18162206
                jutoma
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 March 2005

                  Ik zou even lid worden, kleine moeite.

                  #18162207
                  DennisD
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    25 June 2007

                    Hier het gm nummer: 93190877 als het goed is.

                    Voor die howto meld je je maar even aan bij vectra-c.com

                    #18162208
                    peter1968
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      31 August 2010

                      Ik heb het probleem met mijn vectra ook gehad natuurlijk net op vakantie in kroatie. klep gaat maar paar centimeter dicht open gaan is geen probleem.
                      thuis is op diversen forums gekeken. ga niet gelijk nieuwe onderdelen bestellen of zo maar haal eerst via de how 2 de bekledind van de achterbak los en daarna haal je de potmeter eruit dit is het onderdeeltje aan de onder zijde van de motor er http://www.vectra-c.com/forum/showthread.php?193097-Fix-power-tailgate-not-closing-issue” onclick=”window.open(this.href);return false;

                      wel ff registreren

                      als je de potmeter los heb zie je eigenlijk alleen ene tandwieltje echter het dekseltje kan je er af klikken (zit geperst) later kun je dit weer met hete schroevendraaier en wat superlijm er op zetten. nu je het dekseltje er af hebt kan je een kruiskop schroefje zien zitten draai dit los en haal het tandwieltje eruit. dan zie je wat contactjes maak die goed schoon schuur ze licht op evt wat licht uitbuigen zodat er iets meer druk op de koolstof komt.
                      daarna schroefje weer terug. en geheel weer monteren.
                      LET OP de klep is open. als je alles goed gemonteerd heb zorg je dat de klep vrij is en doe je die 5 maal achter elkaar met de hand dicht.
                      daarna. (dus echt in het slot laten trekken)

                      daarna controleer je met de knop of die nu automatisch dicht gaat en als dit het geval is heb je 60 euries bespaard, bij mij werkt de klep weer als een zonnetje.
                      Let ook eens op de scharnier puntjes boven op dak die wellen nog al eens roesten en en dat bevorderd ook niet het openen en dicht gaan.

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.