Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Waar behandelen jullie je auto mee. Lak rubbers ramen etc
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 februari 2012 om 18:57 #17503835
Hallo experts,
De lente komt eraan tijd om te poetsen.. :jerry
Het is al weer een tijd terug dat deze topic gebruikt/ aangevuld is.
Ik ben benieuwd wat jullie gebruiken en of er nog tips zijn.
Twijfel namelijk of ik evt een poetsmachine ga kopen of dat ik lekker alles met de hand blijf doen.Grt
28 februari 2012 om 19:04 #17503836idd weer een ouwe koe uit de sloot getrokken zeg :)
ben intussen wel fan geworden van Chemical Guys wax
denk dat ik komend weekend eens ga kleien en dan ff lekker in de wax zetten.ik heb van Hardcore XXX paste wax van Chemical Guys en daar ben ik heel tevreden over.
blijft veel langer glimmen als de liquid wax van Goldclass Meguiars.
en 25 euro voor een potje vind ik heel acceptabel . . . je doet er echt lang mee.28 februari 2012 om 19:29 #17503837@Goossens Bjorn wrote:
ik met ICE van turtlewax, kan je de volledige wagen simoniseren in volle zon en je kan je rubbers en interieur er ook mee doen. Zéér goed spul
jammer dat die link niet werkt:(
28 februari 2012 om 19:58 #17503838@sw_reijnders wrote:
idd weer een ouwe koe uit de sloot getrokken zeg :)
denk dat ik komend weekend eens ga kleien en dan ff lekker in de wax zetten.ik heb van Hardcore XXX paste wax van Chemical Guys en daar ben ik heel tevreden over.
en 25 euro voor een potje vind ik heel acceptabel . . . je doet er echt lang mee.Hardocore XXX, ze verzinnen wel lijpe namen hoor he voor dat spul toch.
28 februari 2012 om 20:28 #17503839@Darkspy wrote:
@Goossens Bjorn wrote:
ik met ICE van turtlewax, kan je de volledige wagen simoniseren in volle zon en je kan je rubbers en interieur er ook mee doen. Zéér goed spul
jammer dat die link niet werkt:(
tja, dat risico loop je weleens als je een bericht van 2 jaar oud quote :angel
@evertfisherman wrote:
@sw_reijnders wrote:
idd weer een ouwe koe uit de sloot getrokken zeg :)
en 25 euro voor een potje vind ik heel acceptabel . . . je doet er echt lang mee.Hardocore XXX, ze verzinnen wel lijpe namen hoor he voor dat spul toch.
hey ik verzin het ook niet he :jerry
zie linkie!! maar is wel goei spul!!
http://www.chemicalguys.nl/index.php/waxes-sealants/waxes/xxx-hardcore-pastewax.html” onclick=”window.open(this.href);return false;28 februari 2012 om 20:52 #17503840OK.
Ik had van de zomer mijn auto gekleid met Mothers en daarna de Black Box van turtle.
Onderhouden nu met Dodo Juice born to be mild, zondag de auto weer gewassen en hij was weer super. Ja ik hoor meer verhalen dat die Chmicalguys goed is, die ga ik de volgende keer proberen.Verder valt mij wel op dat mijn velgen heel snel weer vies zijn. Ze zijn nu als nieuw omdat ik deze zondag heb schoongemaakt. Remslijpsel denk ik. Mijn vader zijn Ford focus heeft hier echt veel minder last van, die was en onderhoud ik ook.
29 februari 2012 om 10:30 #17503841Gelukkig zit er nog leven in deze oude koe :lol:
Als ik een claybar wil kopen welke zouden jullie adviseren..??
Ben op dit moment van plan om de totale Turtle Wax Ice set te kopen.Grt
29 februari 2012 om 16:31 #17503842kijk even op het carclean forum :)
forum.carclean.nl :)Ik gebruik veel van poorboys, Pinnacle, wolfgang, dodo juice (L) en meguiars.
turtle laat ik links liggen. :S
clay van turtle is hard en kan marring (kleine krasjes) maken.29 februari 2012 om 22:23 #17503843ik zou idd ook turtle links laten liggen
meguiars heeft bv een mooi beginners pakketje waar dat allemaal standaard in zit.wat ik je tevens ook kan adviseren als je wat kennis op wil bouwen . . . volg eens een workshop auto poetsen!!
bv zo iets http://www.vectra-team.nl/forum/viewtopic.php?f=34&t=10972″ onclick=”window.open(this.href);return false;29 februari 2012 om 22:50 #17503844Goedkopere en onbekendste merken en spullen, bevatten vaak siliconen. Dit kan problemen geven bij (oiit) overspuiten.
leet daar op! :)
een workshop kan nooit geen kwaad! :)1 maart 2012 om 07:43 #17503845@sw_reijnders wrote:
ik zou idd ook turtle links laten liggen
meguiars heeft bv een mooi beginners pakketje waar dat allemaal standaard in zit.wat ik je tevens ook kan adviseren als je wat kennis op wil bouwen . . . volg eens een workshop auto poetsen!!
bv zo iets http://www.vectra-team.nl/forum/viewtopic.php?f=34&t=10972″ onclick=”window.open(this.href);return false;Thanks voor de tips!
2 maart 2012 om 14:28 #17503846http://www.meguiarsstore.nl/meguiars-brilliant-solutions-paint-restoration-kit-g3300″ onclick=”window.open(this.href);return false;
bovenstaande kit lijkt mij een mooi set om mee te beginnen..
Jullie idee hierover..??Grt
2 maart 2012 om 15:39 #17503834idd, over die kit had ik het
prima starterspakketje om mee te beginnen.
voer dat stappen plan maar eens uit en je zult versteld staan van het resultaat.
persoonlijk vind ik wel dat de chemical guys wax langer houd.
maar dat is uiteindelijk iets persoonlijks met welke middelen je graag poetst.2 maart 2012 om 15:41 #17503847@sw_reijnders wrote:
idd, over die kit had ik het
prima starterspakketje om mee te beginnen.
voer dat stappen plan maar eens uit en je zult versteld staan van het resultaat.
persoonlijk vind ik wel dat de chemical guys wax langer houd.
maar dat is uiteindelijk iets persoonlijks met welke middelen je graag poetst.Thanks for the support!
Ga deze maar halen om te testen..
Zal voor en na foto’s maken..Grt
6 maart 2012 om 12:27 #17503848hebben jullie ervaring met Amazon.com
http://www.amazon.com/gp/product/B004EB12FS/ref=ox_sc_act_title_3?ie=UTF8&m=ATVPDKIKX0DER” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.amazon.com/gp/product/B000RXKR6M/ref=ox_sc_act_title_2?ie=UTF8&m=ATVPDKIKX0DER” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.amazon.com/gp/product/B0009IQZFM/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&m=ATVPDKIKX0DER” onclick=”window.open(this.href);return false;Scheelt namelijk aanzienlijk..?!?
Grt
6 maart 2012 om 14:31 #17503849scheelt zeker aanzienlijk
ik weet niet wie er stinkend rijk aan het worden is met de prijzen hier?
maar het gaat nergens meer over.Ik heb vorig jaar iig flink ingeslagen in de Walmart in de VS :vertag
Maar Amazon is een hele grote online store, ik denk wel dat dat te vertrouwen is
alleen weet ik niet hoeveel voordeel je uiteindelijk nog overhoudt als ze het ook vanuit amerika versturen.
Je moet namelijk nog 19% btw op invoerrechten betalen op:
* Het artikel
* De verzendkosten
* Evt. verzekeringskostenik weet het, slaat nergens op, dat betekent dat er op het artikel, verzenden en verzekeren gewoon dubbel belasting wordt geheven. Zowel in Amerika als in NL.
Maar nogmaals, ik weet niet of ze het ook vanuit amerika verschepen, maar ik vermoed van wel.6 maart 2012 om 14:40 #17503850@sw_reijnders wrote:
scheelt zeker aanzienlijk
ik weet niet wie er stinkend rijk aan het worden is met de prijzen hier?
maar het gaat nergens meer over.Ik heb vorig jaar iig flink ingeslagen in de Walmart in de VS :vertag
Maar Amazon is een hele grote online store, ik denk wel dat dat te vertrouwen is
alleen weet ik niet hoeveel voordeel je uiteindelijk nog overhoudt als ze het ook vanuit amerika versturen.
Je moet namelijk nog 19% btw op invoerrechten betalen op:
* Het artikel
* De verzendkosten
* Evt. verzekeringskostenik weet het, slaat nergens op, dat betekent dat er op het artikel, verzenden en verzekeren gewoon dubbel belasting wordt geheven. Zowel in Amerika als in NL.
Maar nogmaals, ik weet niet of ze het ook vanuit amerika verschepen, maar ik vermoed van wel.Hey Reijnders,
Als je kijkt op Amazon geven ze aan dat ze boven de 25$ gratis verzenden..??
Betaal via CC dus dan zijn mijn aankopen automatisch verzekersd..je zou zeggen dat ik hier een goede deal kan maken.Grt
6 maart 2012 om 17:34 #17503829uuuh ja, je zou er een goeie deal uit kunnen slaan ja.
probeer het eens uit met 1 potje wax ofzo . . . daar kun je geen flater aan slaan toch :)6 maart 2012 om 18:23 #17503851@sw_reijnders wrote:
uuuh ja, je zou er een goeie deal uit kunnen slaan ja.
probeer het eens uit met 1 potje wax ofzo . . . daar kun je geen flater aan slaan toch :)Ik ga het gewoon proberen..
Stel dat ik toch tax enzo moet betalen kom ik ongeveer net zo uit als in NL.Grt
11 maart 2012 om 15:41 #17503833alles met een waarde boven de 22euro moet je BTW over betalen helaas.
ik heb het al eens geprobeerd namelijk :Pwat betreft de hoge prijzen van meguiars hier. tsja dat heeft meguiars USA bedacht. Meguiars Nederland zegt er niets aan te kunnen doen :wtf
11 maart 2012 om 16:18 #17503832online handleidingen ;)
http://www.wax-it.be/advies/handleidingen.html” onclick=”window.open(this.href);return false;11 maart 2012 om 17:36 #17503831@Bartezzz wrote:
alles met een waarde boven de 22euro moet je BTW over betalen helaas.
ik heb het al eens geprobeerd namelijk :Pwat betreft de hoge prijzen van meguiars hier. tsja dat heeft meguiars USA bedacht. Meguiars Nederland zegt er niets aan te kunnen doen :wtf
Klopt helemaal.
Helaas kwam er een behoorlijk bedrag bij..
Ga het nu maar gewoon in Nederland bestellen.Grt
11 maart 2012 om 21:29 #17503830ik ga het nog eens proberen door het als GIFT te bestellen . . . zien of het iets scheelt :angel
anders toch weer terug naar de states op vakantie yeeeeeeeeeeehhaaaaaaaa :jerry
19 maart 2012 om 18:16 #17503852Meguiar’s Brilliant Solutions Paint Restoration Kit aangeschaft en gebruikt!
Echt een aanrader.Grt
13 september 2012 om 06:51 #17503853De opslag en distributie van Meguiars wordt gedaan vanuit Nijmegen… En dat is ‘n behoorlijk grote loods
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.