Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Waar behandelen jullie je auto mee. Lak rubbers ramen etc
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 juli 2009 om 07:51 #17503804
Zo een setje met Bilt-hamber 200 gr klei is binnen en een detailer spray.
nu regent het dus nog even wachten met kleien. hmm dat klinkt raar.29 juli 2009 om 13:32 #17503805Je moet me maar op m’n woord geloven:angel Niet dat die hiervoor erg smerig was hoor, dat zal mij niet snel gebeuren:P
29 juli 2009 om 16:45 #17503806Ik was/poets me auto alleen met meguiers en poorboy’s world, die laatste kan je ook in de volle zon gebruiken. EN hij glimt altijd weer.
29 juli 2009 om 17:24 #17503807Als mijn auto’s gedaan worden gebruik ik
– Mequiars Clay
– Mequiars Shampoo
– Poorboys Spray & Wipe
– Poorboys APC
– Mequiars NXT techt 2 waxMaar ik stap steeds meer over op: Poorboys te bestellen op: http://www.carclean.nl
Lekker goedkoop, en Poorboys word nu al enkele malen beter geacht dan Mequiars, en die mening deel ik.
En bij elke bestelling krijg je een verassing van ongeveer 10% van je aankoopbedrag.
Het word verzekert verstuurd, en je verassing is geen sleutelhanger, maar echt iets wat je kunt gebruiken bij het schoonhouden/poetsen van je auto.29 juli 2009 om 17:33 #17503808origineel gepost door Pastra
Als mijn auto’s gedaan worden gebruik ik– Mequiars Clay
– Mequiars Shampoo
– Poorboys Spray & Wipe
– Poorboys APC
– Mequiars NXT techt 2 waxMaar ik stap steeds meer over op: Poorboys te bestellen op: http://www.carclean.nl
Lekker goedkoop, en Poorboys word nu al enkele malen beter geacht dan Mequiars, en die mening deel ik.
En bij elke bestelling krijg je een verassing van ongeveer 10% van je aankoopbedrag.
Het word verzekert verstuurd, en je verassing is geen sleutelhanger, maar echt iets wat je kunt gebruiken bij het schoonhouden/poetsen van je auto.ben ik met je eens, heb ik geen poetskliniek voor nodig. Ik heb zelf een vast poetsgroepje en goede uitleg van carclean gehad.Goede gasten daar.:thumbup
30 juli 2009 om 15:15 #17503809origineel gepost door Pastra
Als mijn auto’s gedaan worden gebruik ik– Mequiars Clay
– Mequiars Shampoo
– Poorboys Spray & Wipe
– Poorboys APC
Het word verzekert verstuurd, en je verassing is geen sleutelhanger, maar echt iets wat je kunt gebruiken bij het schoonhouden/poetsen van je auto.mooie site! alleen jammer dat er niks geen omschrijving staat bij de producten…
30 juli 2009 om 15:45 #17503810daar heb je http://www.forum.carclean.nl voor nodig ;)
30 juli 2009 om 20:00 #17503811origineel gepost door Juffer1
daar heb je http://www.forum.carclean.nl voor nodig ;)wth? een compleet forum speciaal voor poetsmiddelen? :o:o:o
:cool:
30 juli 2009 om 20:02 #17503812en een heel gezellig en leuk forum ook nog:D
Er worden onderling veel tips gegeven en ervaringen uitgewisseld, ook helpen leden elkaar regelmatig en zijn er bijna maandelijks workshops:thumbup
T mooie vind ik dat ze er bij carclean niet op uitzijn om het duurste middel te verkopen maar om jou een advies te geven wat goed bij jou en je auto past.gr Wilma
30 juli 2009 om 20:13 #17503813Bovenstaande bericht was dus van mij, Zag net te laat dat Arjan nog ingelogd stond.
Maar ik ben dus een tevreden lid van carclean30 juli 2009 om 20:45 #17503814origineel gepost door Wilma
Bovenstaande bericht was dus van mij, Zag net te laat dat Arjan nog ingelogd stond.
Maar ik ben dus een tevreden lid van carcleanmisschien dat ik ook maar eens wat meer naar dat forum ga kijken dan als ik het zo hoor :D ik gebruik nu spul waar ik niet echt over te spreken ben, zou de krasjes(automatische wasstraat) op mijn motorkap weg moeten halen. Hele dag bezig geweest met de auto nog geen resultaat :S ja ok hij glimt wat meer nu :cool:
31 juli 2009 om 06:47 #17503815Daar kan je bijvoorbeeld de Dap voor gebruiken!
Dat is een poetsmachine die niet met die doeken werkt, maar met pads in verschillende gradaties.
Juffer1/Wilma hebben er 1, en via het forum van http://www.carclean.nl worden inderdaad ook workshops georganiseerd over bijvoorbeeld de werking van de machine in combinatie met verschillende pads/middeltjes.Ook hebben we met de AstraTuningClub met een auto of 20 een workshop gehouden in samenwerking met de jongens van Carclean! Ze nemen echt de tijd voor je, en willen het liefst alleen maar dat je auto mooier vertrekt dan toen hij uit de fabriek kwam rollen. En wat Wilma/juffer1(lastig hoor die 2:jerry) al zei: ze zijn er niet op uit om het duurste te verkopen. Als ze een Mequiars product X hebben van 20 euro, maar van Poorboys is dat product X beter, en kost maar 12.50 zullen ze je Poorboys X aanraden!
Ondanks de audi r8:wub:wub van die big chief denken ze niet aan de euro’s! Het is een uit de hand gelopen hobby.
31 juli 2009 om 06:59 #17503816Die audi R8 heeft hij dan ook niet uit de winst van zijn huidige bedrijf, maar had hij hiervoor al!
@ Silverspeed: de SSR serie van poorboys is waarschijnlijk heel geschikt voor jou. Wij hebben de auto daar bijna swirlvrij (die kleine wasstraat krasjes) gekregen. Voor meer tips en adviezen kun je beter op foru.carclean kijken ;) ik weet al redelijk wat, maar de jongens aar kunnen het veel beter uitleggen ;)31 juli 2009 om 19:31 #17503817cartec http://www.cartec.nl/
31 juli 2009 om 19:58 #17503818ook lid van carclean wordt allemaal netjes uitgelegd en een hoop ervaringenking:
1 augustus 2009 om 08:06 #17503819De vectra van mijn ouders is rood:P…
Dus geheid verkleuringen.Gisteren even stukje kofferdeksel gedaan met de hand:)
Machine komt hopelijk volgende week;)1 augustus 2009 om 08:19 #17503820is al stukken beter zo:thumbup
wel goed waxen na de tijd;)1 augustus 2009 om 08:21 #17503821origineel gepost door gts power
is al stukken beter zo:thumbup
wel goed waxen na de tijd;)Ben nog bezig met een machine ;).
Zitten ook diverse poetsmiddelen bij.
Ben eigenlijk nog een amateur op het gebied van polijsten/poetsen enzovoorts.:jerry
Heb dit nu met een polish gedaan. Nu moet ik hem nog in de was zetten zeg maar?? Dat bedoelen jullie toch met waxen?;)1 augustus 2009 om 09:44 #17503822origineel gepost door kadettsr
origineel gepost door gts power
Ben eigenlijk nog een amateur op het gebied van polijsten/poetsen enzovoorts.:jerry
Heb dit nu met een polish gedaan. Nu moet ik hem nog in de was zetten zeg maar?? Dat bedoelen jullie toch met waxen?;)na elke poets/polijst beurt moet je em wel waxen om het te beschermen anders is ie zo weer verkleurd:thumbup
1 augustus 2009 om 14:27 #17503823zal van de week is aanmelden op hun forum… lijkt me wel gaaf om die kringen weg te krijgen, stoor me er mateloos aan:S
2 augustus 2009 om 16:06 #17503824origineel gepost door kadettsr
origineel gepost door gts power
Heb dit nu met een polish gedaan. Nu moet ik hem nog in de was zetten zeg maar?? Dat bedoelen jullie toch met waxen?;)Je zou eens kunnen kijken naar een AEG machine, is een excentrische poetsmachine, kan je weinig fout mee doen :)
Sprak laatst de jongens van smartwax, en die hebben me die AEG laten zien, fijn ding, ligt goed in de hand, en zeker niet duur…
Type is ff onbekend, zal ze het morgen eens vragen…
Maar wat ik zo op die foto zie, is er veel eer te behalen op die kleur… ;)
2 augustus 2009 om 16:11 #17503825Ik heb de Bosch replica van de AEG en het is zeker een zeer fijne machine !
Mocht je ooit een poetsmachine willen aanschaffen koop dan een excentrische machine en geen roterende (flex) !
Een excentrische machine is 98% foolproof en dara kun je eigenlijk weinig fout mee doen.
Teven even kijken of je verschillende pad’s (verschillende cuttingfactoren – wax pad, glaze pad, grove polijst pad enz) op dezelfde voet kunt gebruiken.
Bij de AEG en Bosch zit dat met klitteband dus dat is heel snel uit te wissellen.Gr. Arjan
2 augustus 2009 om 18:09 #17503826heb het laatst mequair aangeschaft maar super spul
nxt car wash
deep crystal piant cleaner
nxt tech wax 2.0en voor de banden bij de action
tyre shyne
bumper sprayhet eind resutaat
3 augustus 2009 om 16:57 #17503827ik gebruik een auto shampoo van Valma. (wash & shine).
1x per jaar in de Valma Polish wax.
velgen met Dasty, werkt prima.
Motorruimte met remmenreiniger en kunstof met cockpit spray.
Willem
3 augustus 2009 om 17:19 #17503828Gebruik voor het wassen Mer autoshampoo autowax heb ik van Valma Excalibur m’n velgen reinig ik met Turtle Wax Extreme wheel cleaner ruiten gebruik ik Valma Excaliber ruitenreiniger voor en voor het dashboard en aanverwante plastice artikelen in het interrieur gebruik ik Valma cockpitspray tenslotte heb ik voor de leren bekleding Valma Excaliber leather cleaner & conditioner geloof dat ik zo een eind ben S6 :afro
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.