vx powerbox x16xel-II ** video **

Forumindex Forums Modellen Astra vx powerbox x16xel-II ** video **

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #18220526
    wim-v6
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 August 2005

      Code 0400 is normaal bij afgedopte EGR, en bij 1405 storingen
      Code 1405 zegt dat de EGR vast zit, en dus de standwaarden niet overeen komen met de berekende waarden.

      Willem

      #18220527
      okkie-001
      Deelnemer
        Lid sinds:
        11 June 2009

        Oke bedankt voor de info

        Ik haal hem wel even los als ik beter ben en pobeer het gangbaar te maken

        Michel

        Verstuurd vanaf mijn HTC One SV met Tapatalk

        #18220528
        okkie-001
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 June 2009

          veeeel te laat maar nu dan toch mijn filmpje.

          het lampje wat links brand is me airbag en me mm is me erg klep die vervangen moet worden
          dit word nog gemaakt

          [youtube:2ioh97dg]http://www.youtube.com/watch?v=EOviaPoJzoQ[/youtube:2ioh97dg]

          het camera werk kan beter maar en kwamen 2 bochten aan en een drempel.
          ik wil volgend jaar nog laten chippen.

          ik vind hem lekker lopen maar wil nog iets meer pk’s

          michel

          #18220529
          Shane_Astra_g
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 December 2012

            Ziet en klinkt goed! Ik mis alleen die typische powerbox geluid? Ik heb de mijne maar weer verkocht, omdat er teveel werk inzat. Ik zit op 115.5 pk. Niet zo hoog intoeren als de jouwe door die vx performance. Door die powerbox alleen al zal je rond de 120pk zitten. Chippen gaat ie er zeker meer op voorruit!

            #18220530
            okkie-001
            Deelnemer
              Lid sinds:
              11 June 2009

              het geluid is ook bijna het zelfde gebleven aleen is het nu iets donkerder.
              120 pk zal mooi zijn hoop dat unlimitedtuning er iets moois van kan maken

              van de hoge toeren kan kloppen daar ligt voor me gevoel me power
              en dat is ook wel te zien aan de toeren teller

              #18220531
              Shane_Astra_g
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 December 2012

                O ok. Misschien zit ik dan met een corsa b gsi met mantzel is me hoofd. Die geeft wel een mooi geluid!

                Als ik me niet vergis levert die box op een 1.6 15pk extra. Jij hebt al aardig wat dingen veranderd ook. Chippen gaat zeker de moeite waard zijn. En ja die box geeft pas echt vermogen vanaf de 4500toeren! Volgensmij is het zelfs zo dat je je toerenbegrenzer moet verleggen, want piek trekkracht licht nog een stuk hoger haha.

                Ik heb me uitlaatlijn verander. Kleine middendemper. Andere einddemper En inlaattraject wat aangepast cold air intake en grotere aanzuigmond.

                laatste run kwam op 115.5pk. Moet wel zeggen dat ik eerst een standaard middendemper had eronder en toen gechipt. Toen kwam het maar op 108.5pk. Toen middendemper kapot gereden had ik er een kleine sportmiddendemper gezet. Alleen door dat al kreeg ik er ruim 6 pk bij. Ik moet eigenlijk helemaal opnieuw chippen. Dan zal ik welllicht wat hoger uitkomen.

                #18220532
                okkie-001
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  11 June 2009

                  dit komt er ook nog aan

                  ik kom het niet laten liggen voor de prijs die ik er voor betaald heb.
                  er moet aleen een eindstukje op aan de rechter kant

                7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.