Vrijrijden 1ste paasdag 23 maart

Forumindex Forums Overige Race, rally en sprint Vrijrijden 1ste paasdag 23 maart

  • Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206817
    Corsa16V
      Lid sinds:
      26 January 2005

      Ik vroeg me af of er nog belangstellende zijn voor het vrijrijden a.s. zondag 23 maart op het circuit van Zandvoort. Ik ga wel lekker knallen:thumbup

      1e PAASDAG / ZONDAG 23 MAART:van 9.00 uur tot 17.00 uur

      Meer info op vrijrijden.nl, spelregels, agenda enz.

      Gr. Ruben

      #17397939
      sylvester1
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 May 2007

        he ruben

        Ik heb er ook intresse in maar vind de site van vrijrijden.nl onduidelijk.
        Ik heb je een u2u gestuurd,dus wacht even op je reactie??

        mvg sylvester

        #17397940
        Corsa16V
          Lid sinds:
          26 January 2005

          Even wat meer uitleg voor jou en voor anderen.

          Het vrijrijden kost 20 euro voor ca. 17 min. Dit is dus 1 sessie je kan er zoveel rijden als je wil.
          Voor de rest staan er op de site klasse indelingen hier hoef je geen voorbereidingen voor te treffen.

          TOER klasse:
          DEFENITIE: Standaard straatauto
          Wat is toegestaan: verlaagd / brede wielen / sportstoelen
          NIET toegestaan: rolkooi / race-onderdelen / uiterlijk van raceauto
          Klasse is bedoeld voor zowel BEGINNENDE als ERVAREN circuitrijder

          SPORT klasse:
          DEFENITIE: Straatauto met / zonder aanpassingen en / of lichte cursusauto’s
          VOLBLOED raceauto’s zijn niet toegestaan.
          Klasse is bedoeld voor de SPORTIEVE en ERVAREN circuitrijder!

          SUPER SPORT klasse:
          DEFENITIE: Straatauto met aanpassingen / snellere cursusauto’s & GT’s
          Raceauto’s worden uiterst beperkt en slechts met toestemming van de organisatie toegelaten!
          Klasse is bedoeld voor de SNELLE / ERVAREN VRIJ RIJDERS die goed kunnen inhalen (maar ook ingehaald kunnen worden!)

          Bij de inschrijftafel moet kenbaar gemaakt worden in welke klasse jij en je auto thuis horen.

          De laatste keer dat ik vorig jaar heb gereden eind van vorig jaar was er nog geen helmplicht alleen als je een rolkooi had moest je een helm dragen. Deze regel is veranderd het is nu voor iedereen verplicht ook voor de bijrijder een helm te dragen neem deze dus mee.

          ik weet ook niet alles maar als er nog meer vragen zijn hoor ik het wel.

          #17397941
          sylvester1
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 May 2007

            he ruben

            Bedankt voor je informatie,hier kan ik wel wat mee,ik heb al een mail gestuurd naar vrijrijden .nl
            Dus ik hoop ook van de partij te zijn.

            mvg sylvester

            #17397942
            Corsa16V
              Lid sinds:
              26 January 2005

              gezellig man!! en duur is het ook niet.
              Ik ga zaterdag nog even wat dingen aan me kadett doen en zondag knallen:)

              #17397943
              larsjeG40
                Lid sinds:
                23 January 2008

                ik ben er ook rijd alleen niet mee

                #17397944
                Corsa16V
                  Lid sinds:
                  26 January 2005

                  dat is ook gezellig!!

                  #17397945
                  sylvester1
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    8 May 2007

                    he corsa16v

                    Ik heb meerdere mailtjes gestuurd maar krijg geen reactie terug,nu had ik gebelt en zeiden dat die in behandeling waren. Nu alleen nog niks gehoord,dus denk dat het niet doorgaat.
                    Het wordt wel laat en slecht geregeld bij vrijrijden.nl

                    grt sylvester

                    #17397946
                    Corsa16V
                      Lid sinds:
                      26 January 2005

                      Oh okee jammer, maar wat moest je nog weten dan?

                      #17397947
                      sylvester1
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        8 May 2007

                        he corsa16v

                        Ik neem aan dat je je in moet schrijven,vandaar. Maar ze hebben nog nik terug gestuurd. Ik hoop dat ik nog wat hoor vandaag.

                        mvg sylvester

                        #17397948
                        Corsa16V
                          Lid sinds:
                          26 January 2005

                          Nee je hoeft je niet in te schrijven. Je gaat gewoon naar het circuit je komt daar en dan kun je je daar ter plekke inschrijven. Het is heel simpel :thumbup we kunnen wat afspreken?

                          #17397949
                          Corsa16V
                            Lid sinds:
                            26 January 2005

                            Leuke dag gehad ik was er vroeg bij dus heb nog een sessie op een droog circuit gereden. Gelijk voor het eerst de kadett goed getest op het circuit. Later op de ochtend werd het weer echt slecht en ging het sneeuwen maar toch in de middag een sessie gedaan ik was tenslotte niet voor niks gekomen.
                            En het kan natuurlijk nooit kwaad om ook met nat weer de baan op te gaan!!

                            Ik heb nog gefilmd en foto’s gemaakt maar de filmpjes moeten nog geconverteerd worden dus die komen nog. Maar Michael Crooymans (fotograaf) had de foto’s van afgelopen zondag online (autofotos.nl) staan.

                            De laatste foto is van de sessie op een zeer natte baan:

                            Het was voor de rest een zeer geslaagde dag, volgende keer weer natuurlijk. En na dit dagje op het circuit trekt het me heel erg om de kadett serieuzer aan te pakken…:angel
                            ik kan het weer niet laten…

                            #17397950
                            Hawke
                              Lid sinds:
                              30 June 2004

                              Ik heb met een stel vrienden een wagen gekocht.

                              De vijverbergtrofee is ook een mooie optie om op het circuit te rijden (google maar eens). Kost iets meer voor de hele dag, maar dan kun je ook de baan op gaan wanneer je wil. Per minuut is het dan weinig verschilllend.

                              Hopelijk hebben we onze wagen helemaal in orde voor 30 april en/of 1 mei.
                              Het is geen Opel geworden trouwens.. er stond een interessante buitenkans op Marktplaats een poosje terug kuch kuchvr6 kuch ;). Compleet met kooi, stoel en al verlaagd.

                              #17397951
                              Corsa16V
                                Lid sinds:
                                26 January 2005

                                Okee lache, ik zal is kijken misschien is het wel aantrekkelijk. En een vr6 maakt toch ook niet uit:P als je maar lekker kan knallen en een mooi geluid hebben die dingen.

                              14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.