Vreemd symbool op scherm

Forumindex Forums Modellen Grandland X Vreemd symbool op scherm

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18401164
    Karel Gorissen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 December 2020

      Ik heb enkele dagen geleden een Grandland X gekocht (tweedehands), maar na enkele dagen krijg ik op mijn scherm in de bovenste regel een uitroepteken in het rood (zie foto), als ik daar op klik kom ik terecht in een keuzemenu ‘instellen risicogebied’ (zie foto 2). Maar als ik iets aanvink uit de keuze blijft het uitroepteken wel staan. Ik kan ook niets terugvinden in de handleidingen, noch van de auto, noch van de multimedia…IMG_1908IMG_1906

      #18401248
      Karel Gorissen
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 December 2020

        Is opgelost, via dank aan google translate op een duits opel forum de oplossing gevonden…

        Bij navi, options, kaart staat dan ‘melden risico zone’, dat kan je aan of uitzetten.

        Karel

        #18401249
        Jodokus
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 January 2020

          Ik heb weleens gezien dat je het aan en uit kunt zetten. Maar zo’n rood uitroepteken heb ik nooit gezien. Weet je nu ook waar de functie voor dient ? Mij is het niet bekend ?

          #18401251
          Karel Gorissen
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 December 2020

            Ik vermoed dat die pas echt actief worden als je een abo neemt op de opel services voor verkeer – is op dit moment in aanbieding voor 74€/jaar, ga ik niet doen, dan gebruik ik gratis waze wel…

             

            #18401268
            jopsa
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 May 2019

              ik heb net hetzelfde.  zelfde symbool en zelfde resultaat wanneer je erop tikt

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.