vragen!!!!!

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum vragen!!!!!

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #17219005
    royke2000
      Lid sinds:
      17 March 2010

      warom hebben alle newbie’s een vraag voor ze hier heen komen????:hmmz

      #17645471
      Navy
      Deelnemer
        Lid sinds:
        22 August 2005

        Waarom stel je die vraag? :P

        #17645472
        janneman vectra c
          Lid sinds:
          19 October 2008

          origineel gepost door royke2000
          warom hebben alle newbie’s een vraag voor ze hier heen komen????:hmmz

          Vele weten niet van een het forum en als ze dan een probleem hebben en gaan googlen komen ze hier:D

          Jan

          #17645473
          janneman vectra c
            Lid sinds:
            19 October 2008

            origineel gepost door Navy
            Waarom stel je die vraag? :P

            Ben ik een keer serieus.

            Jan

            #17645474
            X.otic
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              pfff daar was ik me vandaag ook aan het ergeren. Ik zag er vanmorgen weer een voorbij komen in het astra gedeelte. Het valt me wel op dat het de laatste tijd wel veel gebeurd. Btje jammer:mad:

              #17645475
              wim-v6
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 August 2005

                beetje http://www.problemcar.nl aan het worden..

                willem

                #17645476
                Famempeters
                  Lid sinds:
                  8 March 2008

                  Ik zie ze ook maar elke keer een rot opmerking plaatsen je word zo gouw een zeur in mijn geval een oude (ha ha :D)

                  en je doelt zeker op die vraag over dat cabrio dak ,, je komt binnen zonder kloppen verteld niet wat voor een auto wel dat het bij de garage een bak geld zal kosten:vertag en dan de vraag wie weet ???????????(waar abraham de mosterd haalt:P)

                  zou het niet komen dat er nu de zon weer langs komt er weer een hoop jonge lui een oud hok of een jonge auto van een oud vrouwtje hebben gekocht met 278.000 km,s ,,,, ze hebben soms een vragen lijst waar je niet goed van word ???.

                  het viel mij verleden jaar om deze tijd ook op .

                  en ik heb ook het idee dat men niet eerst gewoon is rond neust op het forum want er worden vaak goed behandelde vragen beantwoord in div how-to,s
                  ze zijn echt gebrand op hun probleem,en blijven maar door vragen ondanks de antwoorden probeer dan een antwoord in de praktijk te brengen.

                  ik probeer dan nog wel is met een 2u2 persoonlijk met zo,n geval verder te komen .

                  Bert

                  #17645477
                  sw_reijnders
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    27 October 2005

                    haha zeer herkenbaar bert.

                    en je hebt er dan nog mensen tussen zitten.
                    Die stellen een vraag . . . waar wij dan antwoord op geven . . . zij dit antwoord niet willen horen, want zij hebben iets anders bedacht . . . en dan net zolang blijven door zeuren en dan denken dat wij dat gaan bevestigen :swear . . . NOT :jerry

                    #17645478
                    yzf1kr
                      Lid sinds:
                      3 January 2005

                      Ach ieder forum heeft dit wel, terwijl een beetje werken met een paar zoekmachines op internet al vaak voldoende antwoorden geeft. Maar mensen zijn lui tegenwoordig en verwachten dat alles gratis is.

                      Wil je dit niet, dan moet je er een gesloten forum van maken waarbij mensen zich eerst moeten aanmelden en voorstellen etc voordat ze verder mogen.

                      Nou moet ik zeggen dat dit forum ook niet echt overzichtelijk is, als je iets wil opzoeken.
                      Het how-to topic neem ik al helemaal niet de moeite om in te gaan zoeken, dan ga ik wel naar een ander forum waar de how-to’s makkelijker door te bladeren zijn. (Het zou al makkelijk zijn als het how-to topic een index had)

                      #17645479
                      sw_reijnders
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        27 October 2005

                        wat het how’to onoverzichtelijk maakt is het geouwehoer tussendoor.

                        Maar het zou mooi zijn als er bv een sub-topic onder het vectra deel komt waar je how-to’s als topic kan posten ipv als reactie

                        #17645480
                        Famempeters
                          Lid sinds:
                          8 March 2008

                          Ik denk niet dat het met een gesloten Forum te maken heeft net wat Bas Reijnders ook al aan geeft wij komen met een idee of oplossing die we uit ondervinding of uit leren van een ander zijn probleem omdat wij wel het een en ander doorlezen en geven.

                          maar het door blijven vragen als je alle antwoorden al heb gehad.

                          omdat je zelf wat tussen de oren hebt zie topic over de koppeling komt niet vrij bij Astra deel ,, als je het niet vertrouwd en de forum leden hebben al van alles aangekaart ruk het kreng er dan uit dan los je wat op ,,maar doorvragen of er iemand als Jomanda langs komt en de auto instraald ?????????ennnnnn let op hij loopt stage in garage bedrijf dat word een toekomstig monteur ????

                          ga dan lekker naar problemcar krijg je een direct antwoord (ook vervangen die meuk) en dat is het wij proberen het nog met een hoop lol en uitleg voor een ieder leuk en duidelijk te maken ..

                          en er staat veel oeverloos gel-l tussen inderdaad je maar dat heb je nou eenmaal we zijn niet allemaal het zelfde denkend .

                          ik heb er in iedergeval wel lol en zin in ,,mits er niet weer een eikel mijn type werk gaat zitten afzeiken,ik vergeet nog wel is een komma of caps lock uit te zetten en dan maar zeiken ..lache :angel

                          Bert :hmmz

                          #17645481
                          Silverspeed
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            15 June 2009

                            of van die mensen die hier dan op het forum komen met vragen, en je daarop een antwoord geeft met hier en daar een spelling’s fout en dan de wind van voren krijgen ook een leuke ergernis mag zeker in de top 10

                            #17645482
                            kaneelschep
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              30 November 2004

                              :D
                              hihihi.. veel mensen weten ook helemaal niet hoe een forum werkt of wat het is, joh..
                              Of ze hebben een groot probleem en kunnen helemaal niet meer helder denken omdat hun auto in onderdelen op straat ligt.
                              Dus komt er dan vaak wat onsamenhangends uit..
                              Ik denk altijd maar.. gewoon rustig ademhalen en toch maar weer vragen wat voor auto.. en voorstellen en blaaa..

                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.