vraagjes corsa a tr

Forumindex Forums Modellen Corsa vraagjes corsa a tr

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17220800
    rick1972
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 March 2010

      Hallo,

      Even voorstellen. Ik ben Rick en rij sinds 2 weken een corsa a tr als 2e auto. Ik heb hier wel 2 vraagjes over, heeft iemand hier antwoord op.

      1 Ik wil graag andere (grotere & bredere) banden op mijn auto. Wat is mogelijk zonder aanpassingen aan de spatborden.

      2 Is het mogelijk mijn instrumentenpaneel te vervangen voor eentje met toerenteller of een digitale?

      Ik hoor het wel, alvast bedankt voor de moeite.

      Rick

      #17666910
      crossagek
        Lid sinds:
        13 January 2005

        welkom ,

        1 voordeel van de TR is de ronde wielkastranden dus problemen met aanlopen heb je minder snel dan bij een hatchback ;)

        ik heb met mijn TR eerst met 195-50-R15 ET 35 gereden zonder problemen , maar dat was op orginele hoogte .

        ik rijd nu sinds een paar weken met 185-55-R15 / 6J / ET 49 met 10 mm spoorverbreders ( dus eigenlijk ET39 ) en 9 cm verlaagd ook dit gaat prima ( aangezien de auto alleen nog veert op de banden ,zie foto’s :P )


        TR is alleen in A1 en A2 geleverd dus een digitaal dashboard past er alleen in na verbouwen van het dashboard en dan is het nog niet echt mooi passend te krijgen . ( ben zelf namelijk ook bezig met een digidash in een A1 dash te bouwen , maar dat wil nog niet echt mooi passen )

        een dash met toerenteller kun je alleen uit een A1 of A2 halen en dan kom je al snel uit bij een gsi dash en deze zijn schaars en duur .

        #17666911
        pastry
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 July 2004

          origineel gepost door rick1972
          Hallo,

          Even voorstellen. Ik ben Rick en rij sinds 2 weken een corsa a tr als 2e auto. Ik heb hier wel 2 vraagjes over, heeft iemand hier antwoord op.

          1 Ik wil graag andere (grotere & bredere) banden op mijn auto. Wat is mogelijk zonder aanpassingen aan de spatborden.

          2 Is het mogelijk mijn instrumentenpaneel te vervangen voor eentje met toerenteller of een digitale?

          Ik hoor het wel, alvast bedankt voor de moeite.

          Rick

          hee rick… mochtje buiten dit forum, nog een andere leuk forum zoeken, check dan het corsa a forum.
          http://www.corsaa.nl

          #17666912
          corsaboy
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            euhm danny ik vind dit iets minder gepast in zo’n topic…

            #17666913
            crossagek
              Lid sinds:
              13 January 2005

              ik denk dat danny meer bedoeld dat als hij nog meer info zoekt de link een goede aanrader is voor meer info over de corsa A in het algemeen ;)

              #17666914
              pastry
              Deelnemer
                Lid sinds:
                19 July 2004

                juist.

                Ik wil geensinds dit fantastische forum afvallen. king:

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.