vraagje voor ophanging

Forumindex Forums Modellen Corsa vraagje voor ophanging

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17221884
    corsageak
      Lid sinds:
      28 October 2009

      hallo,
      ik hoorde vorige week een flinke tik links voor onder me auto, tijdens een bocht naar links..
      gelijk alles na gekeken (wat zichtbaar is) en alles was nog heel en zat nog vast.
      heb en nu de laatste week geen last meer van gehad, maar nou las ik op het forum dat het een versleten homokineet kon zijn..! nou was ik op een idee gekomen om alles bij me voor ophanging te vervangen voor nieuwe onderdelen. maar wat moet ik nou allemaal kopen voor dingen on het allemaal te vernieuwen? ik was al op de volgende dingen gekomen, nl:

      – draagarmen
      – homokineet
      – trekstangen
      – wiellagers
      – stabilisator stang
      – miss de assenzelfs nog wel.

      maar wat kan er gelijk meer vervangen worden ??

      het gaat trouwens om een bijna 17 jaar oude corsa B 1.4Si C14SE 8 kleppert.

      greetz
      corsageak

      #17680955
      Corsa_GSi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Waarom vervangen als het niet kapot is, als je alles wil doen gaat het je een flinke duit kosten!

        #17680956
        freek corsa
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 December 2004

          :o

          Heb je geld over ? Dan mag je dat storten naar mijn rekening ;)

          #17680957
          corsageak
            Lid sinds:
            28 October 2009

            ja alles is bijna 17 jaar oud piept en kraakt soms, beetje roestig enzo, dus dacht laat ik is gek doen :D

            me voor veren en schokbrekers worden vrijdag al vervangen,door schroefveren.
            en al me rubbers moetten binnekort echt een x vervangen worden want me auto krijgt teveel speling en rolneigingen. dus ook een set PU bussen erbij dan maar :)
            en nja geld teveel wou ik niet zeggen :P laat ik het houden op geld genoeg:P

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.