Vraagje Signum 3.2

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vraagje Signum 3.2

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276717
    Edvries
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 December 2004

      Beste heren Opel liefhebbers,

      Na jaren lang trouwe bezoeker te zijn geweest heb ik een vaag voor jullie.
      Mijn maat wil een Signum 3.2 kopen.
      Het is er 1 uit 2003 met ruim 2 ton op de teller.
      10 eigenaren, schokbrekers aan z’n eind, gat in leren stoel enz.
      Onderhoudshistorie bekend tot 150.000 en er is een keer in Duitsland olie in gegaan?

      Het gaat om deze:

      http://link.marktplaats.nl/m1048364951″ onclick=”window.open(this.href);return false;

      Ik hoor graag jullie ongezouten mening over deze Signum, misschien kent iemand hem?

      Ik hoop op wat reacties.

      Groet,

      Eric met een D.

      #18319499
      Outzy
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 August 2015

        Mijn gevoel zegt dat voor dat geld hij ook bereid moet zijn ongeveer de helft van de aankoop prijs er boven op moet rekenen.
        Snel een blik door de foto’s heen viel mij de koplampen al op, het bekende dofheid. en lampje kapot ( niet erg, maar voor zoiets kleins wel jammer dat het niet gewoon vervangen is voordat ie foto’s maakt ). En brand daar nou het airbag lampje? Of is dat gewoon het gordel niet om lampje?
        Het hoeft technisch natuurlijk niks te zeggen, maar hij ziet er al op foto’s behoorlijk uitwoont uit.

        Zag dat de radio een beetje los zat aan de onderkant (iets wat ze bij een aankoops keuring ook melden, dus dacht ik meld het ook maar even :) )
        meer heb ik ff niet. Ik hoop dat ik niet te negatief was :D

        #18319500
        Edvries
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 December 2004

          Nee joh, helemaal niet. Alle kritiek is welkom!
          Bedankt juist!

          Groet

          Eric

          #18319501
          speaker
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 March 2007

            Bloedsnel?

            #18319502
            warhamstr
            Deelnemer
              Lid sinds:
              20 August 2009

              Bloedsnel ook :jerry :jerry :vertag

              Verder. Tjah, wat de gek er voor geeft, maar in mijn ogen ben je té gek als je er meer dan €2000 voor geeft. Dus als de verkoper welwillend is en een flink stuk wil zakken is het een mooie liefhebbersauto natuurlijk. Die korting verdien je na twee keer tanken wel weer terug.

              Als is die radio wel erg gierig zeg? En verder valt ie kwa opties sowieso erg tegen. Denk dat er mooiers te krijgen is.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.