vraagje over toerenteller

Forumindex Forums Modellen Ascona vraagje over toerenteller

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17209662
    silver-vectra-sport
      Lid sinds:
      18 January 2008

      Ik heb een sr dashboard in m’n b zitten en nu gaat m’n toerenteller een beetje een eigen leven lijden.
      hij heeft het altijd goed gedaan maar nu gaat soms de wijzer lopen dansen.
      hier bedoel ik mee dat hij ver uitslaat en soms helemaal niet uitslaat.
      Nu heb ik gelezen in een eerder topic dat deze tellers nog wel eens kapot gaan.
      voor ik het dashboard uit ga bouwen en er een ander in plaats wil ik graag weten of er andere suggesties zijn waar dit aan zou kunnen liggen.
      misschien een slechte massa of dat de groene draad bij de bobine misschien niet goed kontakt maakt.
      volgens mij is dit allemaal goed maar misschien heb ik ergens overheen gekeken.

      #17479716
      silver-vectra-sport
        Lid sinds:
        18 January 2008

        vandaag toch maar ff ander sr dashboard ingebouwd en de toerenteller werkt weer zoas het hoort.
        dus volgens mij was hij het toch aan het begeven.

        #17479717
        Robbie1974
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 July 2007

          Goed werk… :thumbup

          Ik heb mijn olie metertje die ook niet weet wat hij wil.. :hmmz

          #17479718
          silver-vectra-sport
            Lid sinds:
            18 January 2008

            misschien zijn de kontakten iets geoxideert ik zal het oude dashboard eens uit elkaar halen en kijken of ik iets kan vinden.

            #17479719
            silver-vectra-sport
              Lid sinds:
              18 January 2008

              ik heb het dashboard uit elkaar gehaald en zoals ik al vermoede zat er op de 3 kontakten van de toerenteller wat aanslag waarschijnlijk maakte hij geen goed kontakt hierdoor.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.