Vraagje over MM

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17221371
    AstraGCoupeTurbo
      Lid sinds:
      9 May 2010

      Goedendag iedereen,

      Ik had een vraag aan iedereen hier.

      Ik hoor vaak problemen met de 2.0LET motor en Turbo.

      Ik ben ook vaak terug geweest zoals jullie weten met de auto naar de garage.

      Maar vaak hebben jullie het over mankementen en problemen, ik vraag me dan ook af of dat er dan op moment dat er een mankement of probleem optreed dat het MM lampje gaat branden, of hoef die niet te gaan branden bij bepaalde mankenement of problemen die met de Turbo zijn?

      Volgens de monteur van mijn garage moet elke probleem die optreed zoals foutief werken van de Turbo het MM lampje gaan branden.

      Zo ja, welke geeft MM vaak aan? en welke juist niet, graag jullie bevindingen hier.

      Groeten.

      #17673556
      freek corsa
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 December 2004

        Als je turbo aan het kapot lopen is gaat je MM lampje niet aan hoor.

        Je ziet dan wel veel rook :angel

        Ik ben het dus niet met die monteur eens, niet alle storingen zijn direct uit te lezen.

        #17673557
        Mint Sauce
          Lid sinds:
          6 May 2010

          2nd that: mijn turbo had zo goed als alle olie eruit gegooid, en ik kreeg alleen een “controleer oliepijl” waarschuwing op de boordcomputer. Geen enkel waarschuwingslichtje, en ik was toch dichtbij blok kapotrijden…

          #17673558
          Baas J.
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 May 2008

            70mm open systeem, MM registreert overboost, schakelt turbo uit. Geen MM lampje.

            #17673559
            DEEF
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 May 2007

              bij kapotte turbo gaat mm lampje aan als het te laat is…dan is dr meer k-pot….(hey baas j….aan je “handtekening” te zien is de ombouw geslaagd :D ?)

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.