vraagje over demper Corsa B

Forumindex Forums Modellen Corsa vraagje over demper Corsa B

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17217466
    harryastra
      Lid sinds:
      13 November 2006

      Hallo,

      Ik heb sinds enkele weken een corsa B 1.2 16v uit ’99 en kwam er vorige week achter dat er geen middendemper onder zit. In combinatie met de sebring demper die eronder zit maakt het vrij veel kabaal.

      Nu heeft mijn zusje afgelopen woensdag onze astra F sedan 1.6 automaat uit ’92 total loss gereden tegen een boom. Mijn vraag is dus eigenlijk of ik de middendemper (1 maand geleden eronder gekomen) onder deze auto weg kan halen en hem onder mijn corsa B kan hangen?

      Alvst bedankt, Groeten Harryastra

      #17615796
      david verburg
      Deelnemer
        Lid sinds:
        2 July 2004

        nee past niet de vorm is anders je kunt wel de demper er tussen uit slijpen en tussen je eigen pijp lassen
        wel wat werk maar goed een midden demper kost maar een paar tientjes nieuw dus is de vraag of je er zin in hebt om dat werk op je hals te halen
        succs

        #17615797
        harryastra
          Lid sinds:
          13 November 2006

          Okee, bedankt voor je reactie.

          Ik zal wel een andere middendemper halen aangezien ik hiermee denk ik ook niet door de apk kom wegens het hebben van te veel geluid.

          Groeten Harryastra,

          #17615798
          david verburg
          Deelnemer
            Lid sinds:
            2 July 2004

            geluid word ie niet op afgekeurd als de gehele uitlaat maar gas dicht is tot aan achter toe

            #17615799
            harryastra
              Lid sinds:
              13 November 2006

              Hij is niet lek. dus dat moet goedkomen.

              Bedankt voor je antwoord

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.