vraagje over de Karl (vergrendeling deuren)

Forumindex Forums Modellen Karl vraagje over de Karl (vergrendeling deuren)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276787
    megasound
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 May 2016

      Hallo allemaal
      Afgelopen donderdag mijn nieuwe karl opgehaald .. HELEMAAL BLIJ !!!!

      Auto rijd heerlijk en aangezien je hem nog niet zoveel ziet rijden kijken veel mensen toch echt effe om !!!
      Het is net effe een andere auto.

      Ik heb alleen 1 vraag.
      Hiervoor reed ik een Seat Ibiza en daar zat standaard in dat bij het wegrijden en bij X Km/h de deuren allemaal vergrendeld worden.
      Dit is tegen “carjacking” en ook erg fijn dat mijn vrouw haar handtas niet van de bank gerukt wordt als je b.v. door een drukke stad rijdt.

      Ik kon deze optie nergens vinden in de boekjes…
      Weet iemand hoe je dit in kan stellen ???

      Alvast super dank !!!
      M

      #18319886
      Langloper
        Lid sinds:
        20 June 2016

        Volgens mij zit dat niet op de karl gelukkig zit er wel bij de bestuurder een knop dat je alle deuren kunt vergrendelen.

        #18319887
        UrbanKarl
          Lid sinds:
          24 June 2016

          Een Karl de luxueuste uitvoering Cosmo/Innovation schijnt het wel te hebben.

          #18319888
          kobus1960
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 August 2015

            Totale vergendeling niet idd, wat je wel kan instellen, bij gebruik afstandbediening
            sleutel alle deuren of alleen bestuurders portier ontgrendelen. Zo ook of ie wel of
            niet automatisch moet afsluiten wanneer sleutel uit contact is. Doe je via de audio
            installatie bij draaiende motor, in het menu.

            #18319889
            Langloper
              Lid sinds:
              20 June 2016

              Bij de luxe editie kun je wel iets instellen, zo sluiten mijn portieren als de auto niet wordt gebruikt na een x tijd. Er is ook nog een andere optie, maar die gebruik ik niet.

              #18335254
              Opel-R
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 December 2016

                Ben bij de Opel Dealer geweest en deze heeft hem aan de computer gelegd en helaas dit is niet in te stellen volgens hun.
                Moet zeggen dat ik mij er nog niet helemaal bij neerleg.

                Misschien dat iemand later via laptop en Op-Com kan herprogrammeren zodat het wel in te stellen is.
                De wagen heeft te veel moderne snufjes en zelfs een Can-bus systeem. Dit zou toch wel mogelijk te maken moeten zijn.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.