vraagje opel manta

Forumindex Forums Modellen Manta vraagje opel manta

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17222583
    mantaascona
      Lid sinds:
      6 November 2008

      ik zou graag mijn ohc 1,8 super uit 1987 met varajet 2 carburateur opnieuw laten afstellen.nu zoek ik dus een goed adresje, ik zelf woon in amsterdam.
      de klachten zijn inhouden als je gas geeft,schokkerig optrekken en tijdens constante snelheid licht schokkerig vooral onder en rond de vijftig km/uur.graag een adresje met testbank, alvast bedankt voor eventuele adviezen

      #17689142
      eddepet007
        Lid sinds:
        11 February 2005

        mooie carberateurs varriette maar kut om af te stellen

        weet je zeker dat ie niet ergens vals lucht trekt voetpakking lek wil ook nog wel eens gebeuren

        #17689143
        rimsalabim
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 June 2008

          ja kan bart schippers proberen heeft de mijne ook afgesteld. hij zit in loosdrecht dus redelijk dicht bij voor jou. alleen heeft hij volgen mij geen testbank. gewoon even een belletje eruit gooien op 0355824055 of 0618465951

          #17689144
          postbusmanta
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 July 2004

            Niet aan beginnen voordat je alles van de ontsteking hebt vervangen:
            Verdeelkap,
            rotor,
            Bougies,
            Bougie-kabels,
            Bobine-kabel,
            eventueel daarna nog even proberen met andere bobine en module (lenen?).
            Ontstekingstijdstip controleren.

            Daarna gaan controleren op valse lucht met een spuitbusje remmenreiniger (om de carburateur heen spuiten en alle vacuumslangen.)

            #17689145
            babyblue
            Deelnemer
              Lid sinds:
              11 June 2009

              Dat was bij mij ook het geval hij wou maar niet normaal lopen.

              nieuwe ontsteking verdelerkap bougies contactpuntjes

              en toen kleppenstellen en op tijd zetten en daarna nooit problemen met de carb gehad

              #17689146
              McLambo
              Deelnemer
                Lid sinds:
                24 September 2004

                origineel gepost door postbusmanta
                Niet aan beginnen voordat je alles van de ontsteking hebt vervangen:
                Verdeelkap,
                rotor,
                Bougies,
                Bougie-kabels,
                Bobine-kabel,
                eventueel daarna nog even proberen met andere bobine en module (lenen?).
                Ontstekingstijdstip controleren.

                Daarna gaan controleren op valse lucht met een spuitbusje remmenreiniger (om de carburateur heen spuiten en alle vacuumslangen.)

                Weet iemand een adresje waar je dit soort spulletjes voor een leuk prijsje kan krijgen?

                #17689147
                The_Undertaker
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  24 April 2006

                  Ligt eraan wat een leuk prijsje is. Ik weet wel een adresje in onze buurt. U2U maar als je interesse hebt.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.