Vraagje 2e versterker op Equalizer..

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Vraagje 2e versterker op Equalizer..

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208423
    imported_Gsifreak
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 June 2004

      Hallo,

      ik heb op me radio een equalizer aangesloten, en daar heb ik me lanzar versterker weer op aangesloten..
      maar als ik me 2e concord versterker erop aan sluit voor me speakers, dan doet me hele rechterkant het niet meer, dus tweeter, deurspeaker, achterpaneel speaker en hoedenplank speaker werken niet meer..

      nu heb ik dus me lanzer er nog wel op, en de 2e versterker apart aangesloten maar niet op de equalizer, en dan doen ze het wel allemaal..

      Waar kan dat aan liggen??

      Gr,

      Alain

      #17459403
      Roelof
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Wissel de L en R inputs eens om, kijk als het probleem verschuift of aan dezelfde kant blijft.
        Verschuift het is er iets met het toegevoegde signaal (kabels oid). Blijft het aan dezelfde kant is het de versterker of je speakeraansluitingen.

        #17459404
        Powercorsa
          Lid sinds:
          26 October 2007

          Verkeerd aangesloten? hoe heb je het aangesloten (is het mogelijk om dit even uit te tekenen)
          Maak je gebruik van een y splitter om het signaal aan de equalizer aan te bieden?

          #17459405
          imported_Gsifreak
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 June 2004

            y splitter is toch dat je er 2 versterkers op 1 kabel aansluit?

            maar ik maak er idd gebruik van…

            #17459406
            imported_Gsifreak
            Deelnemer
              Lid sinds:
              29 June 2004

              #17459407
              Powercorsa
                Lid sinds:
                26 October 2007

                Hoeveel inputs en outputs heeft je equalizer?
                Indien deze 2 inputs heeft, zal je dus de signalen op beide kanalen moeten aanbieden.
                Je zou dan de input van de 2de versterker kunnen gebruiken op de equalizer, en vanaf je equalizer output en verbinding leggen naar de 2de versterker.

                Indien dit niet help doe dan eens wat Roelof al voorstelde, wissel de l en r eens om op de 2de versterker.
                Als het probleem verschuift naar de andere kant, dan kan het zijn dat misschien je equalizer niet helemaal goed meer is.
                Of dat de balans regeling van je kanaal helemaal naar links staat.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.