vraag winparts spatbordlijsten en facelift bumper

Forumindex Forums Modellen Corsa vraag winparts spatbordlijsten en facelift bumper

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17269219
    johanhummer9
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 May 2011

      aangezien de spatbordlijsten niet meer mooi zwart zijn wil ik een set nieuwe (ja je kan ze fohnen , vet maken maar dat helpt meestal toch niet)

      nu zag ik op winpart een set staan voor 15 euro , zijn die zwart? en blijven die ook wel een poosje zwart en hoe is de pasvorm?

      en ik zag ook een een facelift bumper staan voor een leuk prijsje , blijft die ook wel een poosje mooi zwart, en past die op mijn pre-facelift corsa b 5 drs?

      wat zijn jullie ervaringen daarmee?

      http://www.winparts.nl/carrosserie/spatbord/opel/corsa-b–73—78—79—f35—bouwjaar-1993-03-2000-09/c33-588-14691/spatb-verbreder-set-kit–gsi–9-95–combo-eqp-3776500-equipart/p5168.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

      http://www.winparts.nl/carrosserie/bumper/opel/corsa-b–73—78—79—f35—bouwjaar-1993-03-2000-09/c93-588-14691/voorbumper-5-97–zwart


      eqp-3776577-equipart/p5157.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

      #18262099
      Maik-Corsa
        Lid sinds:
        4 September 2014

        Besef je wel dat je een ‘verbrederset’ bekijkt. Dat is dus niet de standaard wielboog.
        Ik heb bij Winparts ongeveer een half jaar geleden de gewone wielboog besteld, die is tot op heden gewoon zwart.
        Over de bumper: ik vrees dat je voor dat geld geen kwaliteit krijgt

        #18262100
        Arjen
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Bij ARTAparts; € 17,10 en € 56,79. Pasvormgarantie en het blijft ook zwart. ;)

          #18262101
          johanhummer9
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 May 2011

            @Maik-Corsa wrote:

            Besef je wel dat je een ‘verbrederset’ bekijkt. Dat is dus niet de standaard wielboog.
            Ik heb bij Winparts ongeveer een half jaar geleden de gewone wielboog besteld, die is tot op heden gewoon zwart.
            Over de bumper: ik vrees dat je voor dat geld geen kwaliteit krijgt

            aah oke bedankt , ik zoek inderdaad de gewone normale sierstrips dat zullen dan deze 4 zijn?

            http://www.winparts.nl/carrosserie/sierlijsten/opel/corsa-b–73—78—79—f35—bouwjaar-1993-03-2000-09/c101-588-14691.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

            en voor die prijs proberen zeker waard denk ik

            #18262102
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              @Arjen wrote:

              Bij ARTAparts; € 17,10 en € 56,79. Pasvormgarantie en het blijft ook zwart. ;)

              valt dit ook onder sluikreclame ;) :D :D :D
              arjan en arta is
              volgens mij dezelfde ;) :thumb :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

              #18262103
              joop1970
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 September 2010

                Spatbord lijsten bij winparts zijn ruk, als de zon er op schijnt gaan ze open staan, ziet er niet uit. Beter nieuwe bij de dealer halen voor 17 euro per stuk

                #18262104
                Kallisto
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 September 2012

                  Ik heb ze ook nog liggen (twee sets), ook besteld bij Winparts. Ik weet niet of het uitmaakt, maar ik wacht met het monteren tot het wat warmer wordt.

                  Je kunt ook (tijdelijk) Black Plastic van Turtle Wax (zie hier) gebruiken. Werkt ook prima, vergt alleen wat meer onderhoud.
                  Note: als de lijsten eenmaal zijn gespoten (met een gewone spuitbus), dan kun je het wel vergeten. Dat Black Plastic “hecht” zich daar niet aan, ofzo. Ik spreek uit ervaring.

                  Plastidip schijnt ook goed te werken, maar dat is een duurdere optie.

                  Over de lijsten kan ik (nog) niets zeggen, ik heb ze nog niet gemonteerd.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.