vraag over achterlicht zafira 01

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen vraag over achterlicht zafira 01

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17210428
    2e-c14nz
      Lid sinds:
      5 June 2009

      He mensen,

      Zoals genoemt heb ik een vraag over een achterlicht van een 01 zafira. M’n schoonouders zijn de gelukkige eigenaren van een 1.8 elegance, zwart op zwart met getinte ruiten. Helemaal goed dus. Maar 1 van de lampjes moet verwisseld worden. Zelf heb ik nog niet gekeken, maar het ging over het linker achterlicht. Kun je hier gemakkelijk bij, en-of heb je speciale gereedschappen nodig? Ik heb uiteraard eerst op het forum gekeken, maar kon niets hierover vinden, dus vandaar deze vraag. Wie o wie kan me helpen? king:

      #17492953
      Jerk
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 July 2004

        Is echt hardstikke makeklijk.
        Gewoon bagagebakje open maken en dan 2 draaimoeren los draaien en je achterlicht valt eruit.
        Kabel los klikken en je bent klaar

        #17492954
        2e-c14nz
          Lid sinds:
          5 June 2009

          hee, hartstikke bedankt voor de snelle reactie, ik heb de hele toestand nog niet kunnen bekijken, maar het is fijn om te weten dat ik niet alles hoef te demonteren. Bedankt! :D

          #17492955
          ZafirA2002
            Lid sinds:
            27 July 2009

            Alvast mijn verontschuldiging voor het kicken van dit draadje!

            Hmm.
            Nou makkelijk?
            De onderste draaimoer gaat makkelijk. De bovenste draaimoer is moeilijker met grote handen.
            En, lol :o, de draaimoer valt in 1 van die gaten en is onbereikbaar! Zucht!!!

            #17492956
            Jerk
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 July 2004

              Hahaha,

              ik heb ook grote handen en bij mij ging het wel aardig.
              Ik heb ook lange vingers ;)

              Is wel balen ja als je dat moertje laat vallen, dat wordt dan vissen ;)

              #17492957
              stillekracht
              Deelnemer
                Lid sinds:
                23 May 2007

                ff een doekje in de gaten proppen…. kan die ook niet weg schieten….

                #17492958
                2e-c14nz
                  Lid sinds:
                  5 June 2009

                  hee mensen, heb gelijk op de dag van de post de lamp kunnen verwisselen hoor, en het ging dankzij de tips zonder problemen, hij kwam er idd zo uit vallen :P PS scheelt dat ik kleine handen heb :D

                  #17492959
                  ZafirA2002
                    Lid sinds:
                    27 July 2009

                    Opel-dealer had helaas pas de volgende dag de moertjes. Gelijk 4 gekocht. Toen maar toch even naar de ijzerhandel. :angel

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.