Vraag over 2 din Astra H radio

Forumindex Forums Modellen Astra Vraag over 2 din Astra H radio

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17253625
    Dillenvd
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 October 2010

      Beste leden,

      Ik ben al een paar weken druk op zoek naar een vervangende radio
      voor mijn CD30 MP3 omdat ik graag mijn eigen muziek af wil spelen zonder problemen.
      MP3 cd’s brand ik tegenwoordig niet meer en muziek via Bluetooth en een FM transmitter afspelen
      is voor het gehoor ook geen succes.

      Mijn oog is gevallen op de Eonon D5121E
      LINK: http://www.multimediawebshop.nl/webshop/Opel/Opel-Astra-Zafira-Antara-Navigatie-Eonon-D5121E.html

      Een puntje van aandacht dat mij weerhoudt om hem te bestellen is of dat hij goed gaat passen in het dashboard
      vanwege de ‘Knik’ van de Astra (GTC). Het voorgaande model van de radio is niet meer leverbaar en bovendien qua specificaties een stukje minder interessant.

      Heeft iemand ervaring met een dergelijke situatie?
      Ik kan namelijk nergens foto’s zien van dit model, gemonteerd in een Astra (GTC).

      Alsvast dank voor reacties! :wors

      Radio:

      #18084669
      opel-mark
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 March 2011

        zonder knik staat het denk ik niet echt mooi, ik heb er een swissaudio V41 inzitten met knik en de kleur is ook bijna hetzelfde dus dat staat een stuk netter.

        Mark

        #18084670
        Blue-Dragon
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 July 2006

          Tegenwoordig zijn er ook omlijstingen te krijgen met een knik.

          #18084671
          Dillenvd
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 October 2010

            @Blue-Dragon wrote:

            Tegenwoordig zijn er ook omlijstingen te krijgen met een knik.

            Ook voor deze Eonon radio? Waar zijn die te krijgen als ik vragen mag!?

            #18084672
            Juffer1
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 July 2006

              Aan een omlijsting heb je niks, aangezien dit custom fit radio’s zijn die volledig in de ruimte van je huidige radio vallen zo der dat daar nog een losse rand omheen zit.

              #18084673
              Dillenvd
              Deelnemer
                Lid sinds:
                14 October 2010

                Natuurlijk, had het verkeerd gelezen. Klopt, de radio is idd custom fit..
                Het is geen ‘standaard’ 2 din radio.

                Verder niemand raad? Voorgaande modellen zijn helaas niet meer te verkrijgen..

                #18084674
                Juffer1
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  26 July 2006

                  Waarom bel of mail je die zaak niet ?
                  Als het customfit is dan moet er mijn inziens zeker een knik inzitten, kan me niet voorstellen dat een Astra H radio dat niet heeft.

                  Wellicht staat er een Vectra C plaatje bij de Astra H radio ?

                  #18084675
                  okkie-001
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    11 June 2009

                    anders kijk je hier even
                    http://www.erisin.com/Supply-for-opel_c55″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                    ik wil met de tijd ook een 2din in de g hebben

                    michel

                    #18084676
                    Dillenvd
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      14 October 2010

                      @okkie-001

                      Net gekeken op de site, de radio die ze daar verkopen lijkt erg veel op de Eonon die ik
                      op het ook gezien, op de originele Eonon site is momenteel een korting van 34% actief.

                      Het lijkt er echter op dat dit model dat jij stuurde ook geen knik heeft.


                      @Juffer1

                      Heb al een gemaild naar http://www.multimediawebshop.nl en hun geven aan dat hier idd geen knik in zit en er over een paar weken “als het goed is” een versie uit gaat komen mèt knik.

                      Bedankt voor de reacties.

                      #18084677
                      Cornholio
                        Lid sinds:
                        23 May 2005

                        doen deze radio ook je boordcomputer aansturen ?

                        #18084678
                        opel-mark
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          6 March 2011

                          de V41 laat op de boordcomputer ook de freq van de radio zien e.d., de stuurbediening werkt ook op de V41 en met de stuurbediening kun je de rest van de boordcomputer instellen.

                          Mark
                          http://www.AstraTuningClub.nl

                          #18084679
                          Dillenvd
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            14 October 2010

                            Ook de Eonon D5121 lijkt af te gaan vallen.
                            Ondanks de aantrekkelijke 34% korting ga ik het toch niet aan om deze radio te gaan bestellen, het
                            lijkt me een prima radio die er ook netjes uit ziet maar ik ga er me persoonlijk aan ergeren dat het dashboard
                            niet meer uit 1 lijn bestaat omdat deze radio geen ‘knik’ heeft.

                            Iemand anders nog suggesties? :wtf Een Swissaudio lijkt me ook een goede radio, maar deze ben ik momenteel alleen nog maar tegen gekomen op http://www.navaudio.nl en daar voel ik me niet geroepen om te bestellen.

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.