Vraag na update CD70?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vraag na update CD70?

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17264376
    stiggel
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 November 2010

      Aangezien mijn nieuwe smartphone slecht communiceerde met mijn CD70 heb ik een software update laten uitvoeren. Voorheen werd bluetooth verbinding na enkele minuten verbroken. Betreft een Vectra uit 2009.
      Mijn VOD vertelde dat er een nieuwere softwareversie geplaatst is en ik merk wel degelijk verschil: Bluetooth verbinding blijft nu behouden, echter ik ben slecht verstaanbaar (soort “robot stem”).
      Ook verschijnt tijdens het bellen de volgende melding regelmatig, enkele seconden in het display:

      Verder vind ik het vreemd dat niet de naam van mijn telefoon in het display verschijnt, maar de tekst “bluetooth”:

      Als het geluid top zou zijn, had ik geen probleem met bovenstaande zaken. Het gaat mij er namelijk om dat ik duidelijk verstaanbaar ben via de UHP (bluetooth) en dat ik gewoon handsfree kan bellen.
      Ik bel namelijk regelmatig onderweg en dat is nog steeds niet goed mogelijk.
      Wie weet wat er aan de hand is en hoe ik e.e.a. kan oplossen?

      Dank Alvast!

      STiGGEL

      #18220363
      DG80
        Lid sinds:
        21 November 2013

        Heb hetzelfde met dat scherm wat elke keer naar voren komt. Ik had het ook al gevraagd en kreeg het antwoord dat mijn UHP nog niet gekoppeld was met de auto. Dat moet nog in de garage gebeuren.

        http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=6&t=96170&p=2406827&hilit=uhp#p2406827

        Geluid heb ik geen problemen mee.

        #18220364
        stiggel
        Deelnemer
          Lid sinds:
          15 November 2010

          Hartelijk dank DG80.
          Dan ga ik even terug naar mijn VOD.
          Ik heb overigens bluetooth 3.0 op mijn smartphone. Is dat een probleem :hmmz ?

          #18220365
          Nick-GSI
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            Je moet de UHP laten programmeren en aanmelden met de computer CD70 had je ervoor niet hoeven te updaten. UHP is een los systeem

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.