vraag klapsleutel

Forumindex Forums Modellen Tigra vraag klapsleutel

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #17210334
    Nikita71
      Lid sinds:
      1 August 2008

      Hallo, ik kan op afstand mijn deuren van het slot halen maar nu heb ik een appart kastje hiervoor, nu zie ik dat je ook KLAPSLEUTELS MET AANSTURING VOOR CENTRALE DEURVERGRENDELING hiervoor kan kopen, zie http://www.cargoods.nl/shop/product_info.php?cPath=53_55&products_id=66&osCsid=4bb0838e366232556a2f0aaff0d6be56
      kan ik dit nu ook gewoon met mijn sleutel doen en heeft iemand hier een beschrijving voor, ik neem aan dat ik dat ene kastje wat op de foto staat dan ook ergens moet instaleren, weet niet of mijn vraag een beetje duidelijk over komt maar weet niet hoe ik hem anders moet formuleren, ik heb dus al deuren ontgrendelen op afstand maar sleutel en afstandsbediening zit appart, iemand die mij hierover meer kan vertellen, lees het graag, dank je wel voor de moeite, Nikita

      #17491665
      Counterstrike
        Lid sinds:
        2 November 2005

        ja die klapsleutels zijn wel cool, alleen moet dat kastje wel aangesloten worden op je bestaande CV kastje ( zit bij de computer rechtsvoor ). Je kunt ook de kofferklep hiermee openen als je daar een motortje voor hebt.

        Tevens moet je de chip uit de sleutel halen, die zit erin gelijmd en dat is nog wel een nauwkeurig klusje ( je wilt de chip niet doormidden zagen ).

        Verder moet je sleutels na laten maken, je krijgt bij zo’n setje ook vaak blanco sleutels erbij.

        Al met al is het nog wel wat werk om het aan te sluiten..

        #17491666
        Nikita71
          Lid sinds:
          1 August 2008

          Mooi dan hoeft het van mij niet want heb geen zin in gepruts, bedankt voor je duidelijke reactie, groetjes Nikita

          #17491667
          Nikita71
            Lid sinds:
            1 August 2008

            Toch maar zon klapsleutel besteld dus ik laat het nog weten of het gelukt is, groetjes Nikita

            #17491668
            Speedy007
            Deelnemer
              Lid sinds:
              15 September 2005

              en?

              #17491669
              Nikita71
                Lid sinds:
                1 August 2008

                Heb hem nog niet binnen, verwacht hem vandaag of morgen, ik laat het weten, groetjes Nikita

                #17491670
                Nikita71
                  Lid sinds:
                  1 August 2008

                  Misschien kan iemand hier mij helpen, hier heb ik de vraag staan met foto`s http://link.marktplaats.nl/263858441
                  Kun je me helpen dan lees ik het graag, groetjes Nikita

                  #17491671
                  Counterstrike
                    Lid sinds:
                    2 November 2005

                    Wil niks afkraken maar jammer dat je een Spy hebt gehaald. Er zijn namelijk optisch en kwalitatief veel betere klapsleutels op de markt. Ik heb zelf deze.

                    Hier de uitleg die je zoekt:

                    De transponder zit in je sleutel. Het is dus de bedoeling dat je deze eruit frutst en overzet in de nieuwe sleutel. Daarvoor moeten sommige modellen uit elkaar ( kan lastig zijn om het veertje dan terug te plaatsen ), bij andere modellen past ie achter het batterij klepje.

                    stap voor stap:

                    1. orginele sleutel laten namaken op bijgeleverde sleutelbaarden

                    2. transponder uit je orginele sleutel slopen ( dit is een klein zwart blokje welke in je sleutel is gelijmd en waar de startonderbreker onder je contactslot op reageert )

                    3. transponder monteren in je klapsleutel en nagemaakte sleutel erin zetten

                    4. ontvanger van de klapsleutel aansluiten op de huidige cv installatie

                    5. nu zou je moeten kunnen starten en je cv bedienen

                    6. als het dan echt niet lukt wil ik je er wel mee helpen eventueel.

                    groeten frank

                    #17491672
                    Nikita71
                      Lid sinds:
                      1 August 2008

                      Hoi Frank, mijn sleutel is ook gewoon zoiets als jouwe voor 9 euro, dus dit valt wel mee, ik heb inmiddels de responder uit mijn sleutel gehaald alleen heb er geen vast plekje voor in de afstandsbediening, kan k die gewoon ergens met een stukje dubbel plakband ergens in de klapsleutel plaatsen of moet dit nog ergens contct mee maken, er staat op de tekening wel een plekje maar daar zit zon lampie voor je sleutelgat en deze kan ik niet weghalen, wel vreemd dat dit zo op de tekening staat vermeld, zie http://www.spy-europe.nl/epages/61657728.sf/?ObjectPath=/Shops/61657728/Categories/%22Transponder%20overzetten%22 ik heb de rechter sleutel.
                      De afstandsbediening werkt inmiddels al, vind het eerlijk gezegd al knap van mezelf, morgen gaat een vriend die een metaal werkplaats heeft de sleutel voor me aanpassen zodat die er ook in kan, dus na morgen lezen jullie het weer.
                      Bedankt voor je duidelijke stap voor stap uitleg Frank en voor je aanbod verder te helpen maar ik denk dat het nu wel lukt, groetjes en tot een volgende keer, Nikita

                      #17491673
                      Nikita71
                        Lid sinds:
                        1 August 2008

                        Hallo allemaal, het is gelukt en alles werkt prima, thx voor alle hulp, ik heb de transponder met een dubbel plakbandje in de behuizing van de klapsleutel geplakt en een vriend heeft de sleutel pasklaar gemaakt en wonder boven wonder ging alles goed en werkt alles prima, groetjes en nogmaals thx, Nikita

                        #17491674
                        Speedy007
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          15 September 2005

                          Is dit dan makelijk om die draden op te sporen die je aan je bestaande CV moet hangen?

                          Ik heb ook een cv maar zonder bediening,dus zou wel leuk zijn om er 1op te zetten:)

                          #17491675
                          Powercorsa
                            Lid sinds:
                            26 October 2007

                            ja, dat is geen probleem
                            uit m’n hoofd bruin/rood (lock) en bruin/wit (unlock)

                            #17491676
                            Speedy007
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              15 September 2005

                              Ok,bedankt,kga me is een setje aanschaffen en kijken of het lukt;-)

                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.