Voorstoelen vervangen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Voorstoelen vervangen

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17275927
    Arie007
      Lid sinds:
      24 March 2016

      Heb een begin gemaakt om m`n interieur te vervangen, nu heb ik gelezen dat om de voorstoelen te verwijderen 2/3 bouten los moeten.
      Nu heb ik dus een T50 gebruikt om het bout los te krijgen maar zonder succes. :swear 1 kop van de bout verpest dus hier moet ik nu dus wat voor verzinnen.

      Iemand hier ervaring mee ?

      #18314013
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Bij de Vectra C zitten de stoelen vast met 2 bouten. Inderdaad met de torx.
        Stoel naar voren en je kan er bij. De bouten zitten goed vast. Mede door locktide.
        Weet jij zeker dat jij de goede maat hebt gebruikt. En een goede kwaliteit? Met het betere merk kan je bijna onmogelijk de bout kapot draaien.
        Kop er af boren. Zodra beide bouten los zijn. Stoel aan de achterkant optillen en naar achter halen. Aan de voorkant zitten haken in de bodem.
        Geluk wat je hebt. De moer zit niet vast aan de auto.
        Kijken of je met een grote tang de rest van de bout vast kan krijgen

        #18314014
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          T50 is juiste maat. Bij mij was t ook een PITA om los te krijgen door de loctite idd. Je moet er eerst speling op krijgen. Beetje los, beetje vast viceversa maar daar heb je nu niets meer aan. Kop afboren(wordt leuk met die rails) en restant goed verhitten. Doet de loctite smelten en dan los proberen te krijgen met griptang oid

          #18314015
          Govert
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 July 2004

            Heb ik jaren geleden ook gehad met mijn Vectra C GTS. Wilde het stoffen interieur vervangen voor half leer. 3 van de 4 bouten gingen los. De 4e met geen mogelijkheid. Tot uiteindelijk ook de kop verpest was.
            Ik heb hem toen naar een schadebedrijf gebracht. Die hebben hem uitgeboord. Kostte me 50 euro :-(

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.