Voorstellen + Vraag over de blower

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Voorstellen + Vraag over de blower

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17262982
    marlon.bandhoe
      Lid sinds:
      3 November 2013

      Goedemiddag,

      Ik ben Marlon Bandhoe, woon in Almere. Ben sinds Oktober in bezit van de een Vectra C1 zwart 1.8.
      Erg fijne auto veel comfort en luxe. Ik zal binnekort wat foto’s posten.

      Sinds kort gaat me blower niet altijd aan als ik hem wil gaan starten(rijden). Het is niet altijd zo soms doetij het meteen en soms gaat hij pas aan na een tijdje rijden.
      Als me blower het niet doet doet en ik schakel naar de de standen 1 t/m 4 hoor ik een lichte klik. Ik heb geen ECC, wel heb ik gelezen dat de kachelweerstand stuk kan zijn. Maar ik lees dat wanneer de weerstand stuk is, de blower het wel doet op stand 4 en dit is niet het geval bij mij. Dus ik ben een beetje confused. Zelf vermoed ik verstopte interieur filter, vals contact, sluiting, kachelweerstand en in het ergste geval mijn kachelmotor. Heeft iemand misschien ervaringen of tips.

      Alvast bedankt.

      #18203739
      midnight black
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 December 2011

        Welkom! Als ie het af en toe wel en af en toe niet doet dan zou ik beginnen met de stekkeraansluitingen te controleren.

        #18203740
        marlon.bandhoe
          Lid sinds:
          3 November 2013

          Dankjewel, zal ik gaan want sinds gisteren hoor ik nu ook een zoemend irritant geluid als de blower aanstaat.

          #18203741
          marlon.bandhoe
            Lid sinds:
            3 November 2013

            Het heeft lang geduurd maar ik had fotos beloofd.

            #18203742
            Niko
            Deelnemer
              Lid sinds:
              16 July 2009

              ziet goed uit. veel plezier :thumbup

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.