Voorstellen vanuit Hoogland

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Voorstellen vanuit Hoogland

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18365593
    Jecco
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 April 2019

      Goedenavond allemaal, ik vindt het wel zo netjes om me ff voor te stellen. Ik ben Ap uit Hoogland en ben in sinds kort in het bezit van een Opel Astra OPC 2.0 1.6V uit 2001. Ik gebruik de auto puur om naar mijn werk te rijden en moet eerlijk zeggen dat de auto me zeer goed bevalt! De auto rijdt ondanks zijn hoge KM stand 241.000 perfect! Er zijn een hoop onderdelen vervangen en aan gepast, en alle werkbonnen zijn aanwezig. Fijne avond allemaal, groetjes uit Hoogland :bye:

      #18365720
      Richard_v6t
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 March 2019

        Welkom hier! Klinkt goed, die OPC! Zo lang je de auto goed onderhoud kunnen er nog véél meer km’s op die teller :yahoo:

        #18365785
        Jecco
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 April 2019

          Goedenavond Richard_v6t, bedankt voor je leuke reactie! Ik wil de auto graag laten her- spuiten en wanneer nodig de motor laten reviseren. Maar deze rijdt nog prima en is voorlopig ook niet nodig om deze werkzaamheden te laten uitvoeren. Het is een beetje een wolf in schaapskleren, ik rijd de auto altijd netjes warm voordat ik deze soms ff op zijn staart trap dan gaat ie als de brandweer :applause02:  fijne avond Richard. Gr. Ap

           

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.