voorstellen: robin met wat foto’s…

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik voorstellen: robin met wat foto’s…

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17239489
    roush
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 July 2011

      hallo daar..

      ik ben Robin, ik kom uit brouwershaven (zeeland) en ben sinds vrijdag de eigenaar van een opel vectra b facelift business edition
      hij komt uit 2000, een 1.6 16v Automaat met 115000 kilometer op de teller :mrgreen:

      k ben 22 jaar, en heb voorheen al best wat autos gehad, ik ben begonnen met een honda civic uit 1988, daarna nog een civic Vtec van 1993 en heb toen nog een renault megane van 99 gehad.. daarna heb k nog een seat ibiza cupra gehad van 98 en nog een ibiza Tdi van 2003, en nog een cordoba tdi van 2001.
      ik heb nu een bedrijfsauto gekregen, dus kon de diesel de deur uit en is de vectra er voor terug gekomen.

      de vectra is nog helemaal standaart. de plannen met de vectra zijn een setje mooie17 inch, misschien paar centimeter omlaag, en er moet nog een kofferbak spoiler opkomen. maar ik heb al zon vermoeden dat er misschien nog wat dingetjes bij komen.

      greetzz

      #17898524
      RISL
      Moderator
        Lid sinds:
        24 January 2011

        Welkom hier!
        Ben benieuwd naar foto’s van je wagen.

        #17898525
        roush
        Deelnemer
          Lid sinds:
          31 July 2011

          ja die ga k zo snel mogelijk even maken, heb er op het moment nog geen een, maar k zal morgen avond even proberen om een paar plaatjes te schieten.

          grtzz

          #17898526
          Kermitkiller
            Lid sinds:
            26 March 2005

            welkom hier :thumb

            #17898527
            aapje1963
            Deelnemer
              Lid sinds:
              28 July 2006

              Welkom met je vectra..

              #17898528
              roush
              Deelnemer
                Lid sinds:
                31 July 2011

                danku, foto’s zijn er nog niet van gekomen, hoop het dit weekend te kunnen doen.. k moet vanacht offshore dus voor dit weekend gaat het niet meer lukken denk ik..
                maar ze komen wel!

                grtz

                #17898529
                trashmetal
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  1 February 2007

                  hey robin, welkom op het forum
                  binnenkort kom ik weer eens de polderweggetjes onveilig maken op schouwen-duiveland :D
                  mijn vader woont in oosterland, ben zelf op mn 20e naar tilburg verhuisd

                  Gr. Mario

                  #17898530
                  roush
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    31 July 2011

                    hier wat fotos van de vectra.. vanavond eens kijken of k er nog xenon in kan zetten.. heb nog wat setjes liggen dus, en ook eens kijken of die vreselijke radio vervangen kan worden..

                    grtzz




                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.