voorstellen newbies

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen voorstellen newbies

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Berichten
  • #17503912
    hennie29
      Lid sinds:
      5 February 2009

      hoi hoi

      ik vind het wel raar dat gezeur over voorstellen
      want ik heb me pas voor gesteld en heb maar 1 welkom gehad
      dus sjah wel logies dat als andere mensen zien hoe veel welkom een newbie krijg dat ze zich niet meer gaan voor stellen

      en dan de vraag of diegene die deze post heb geopend ook newbies welkom heet :):cool:

      p.s en tuurlijk is het wel zo netjes dat iemand zich voorstelt

      #17503913
      red astra
        Lid sinds:
        30 June 2004

        ik heb mij nooit voorgesteld is te vermoeiend :P

        #17503914
        Warbeer
          Lid sinds:
          10 June 2009

          Pffff waar maakt iedereen zich druk om???
          Ik ben ook sinds kort lid, heb mij ook netjes voorgesteld en daar kreeg ik ook maar 2x welkom op… wel vind ik het zo netjes je even voor te stellen, wat foto’s te delen, mensen te helpen, geholpen worden met problemen etc etc..
          Maar waarom zou ik mij aan iemand irriteren die even snel voor een vraag langskomt????

          Ik zou zeggen doe niet zo moeilijk, hou het gezellig!
          In de hele wereld zijn ze al aan het doorslaan met wetten en regels als stoppen met roken, de WFT (voor die gene die de WFT niet kennen: Wet Financieel Toezicht), de keuringsdienst van waren, de Politiek en wat nog meer…..

          Ik kom hier voor de fun, mensen te helpen en als ik hulp nodig heb dan hoop ik geholpen te worden!
          Als ik dit soort gezeur tegen blijf komen dan verwijder ik gewoon mijn profiel weer.

          Ik hoop dat meerdere mijn mening delen en hier ook voor de fun, de ontspanning, een grapje en ook met serieuze vragen zijn en blijven…

          #17503915
          OPCdriver
            Lid sinds:
            1 August 2009

            Iedereen is verschillend en ook beleven we deze hobby per persoon(en) anders , vanuit mijzelf gesproken ; ik was niet op de hoogte van dit beleeftheidsprotocol dit is mijn eerste inschrijving bij een forum.
            Dit was alleen omdat er een massa info op te vinden was en er interessante dingen werden uitgewisseld.
            Ik kan mij voorstellen dat de “oudgedienden” bepaalde gewoontes normaal vinden , deze zijn al of niet voor iedereen even duidelijk of je moet dit vooraf verduidelijken of anders verplicht stellen , ik denk persoonlijk dat ieder forumlid zich moet en zal ontwikkelen en dan kun je volgens mij pas zeggen wat je aan iemand hebt.
            Dit forum vind ik persoonlijk interessant vanwege z’n diversiteit , er is voor ieder wat als het maar met Opel te maken heeft.
            “keep up the good work”
            Marcel.

            #17503916
            opelkadetje
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 December 2004

              zodra er een welkomsttopic aangemaakt is en een mod ziet dat dan gaat de topic op slot, vandaar dat er weinig gereageerd wordt in zo’n welkomsttopic;)

              maar met even voorstellen is nix mis toch?

              #17503917
              RonaldH
                Lid sinds:
                30 June 2004

                origineel gepost door hennie29
                hoi hoi

                ik vind het wel raar dat gezeur over voorstellen
                want ik heb me pas voor gesteld en heb maar 1 welkom gehad
                dus sjah wel logies dat als andere mensen zien hoe veel welkom een newbie krijg dat ze zich niet meer gaan voor stellen

                en dan de vraag of diegene die deze post heb geopend ook newbies welkom heet :):cool:

                p.s en tuurlijk is het wel zo netjes dat iemand zich voorstelt

                het aantal ‘welkomstposten’ dat iemand krijgt bij even voorstellen hangt ervanaf hoe snel een mod ziet dat er door een nieuwe lid gepost is.

                elk topic gaat op slot,omdat dit geen discussie deel is.

                enkeld om je voor te stellen dus.

                #17503918
                jacobbroersma
                  Lid sinds:
                  14 February 2007

                  ja je voorstellen is wel zo netjes
                  maar voor hoe lang onthoud je het ???:hmmz

                  dus gewoon lekker door gaan zo!

                  gr jacob

                  #17503919
                  aakie
                    Lid sinds:
                    17 July 2009

                    probeer diegene wel te helpen (nog niet gebeurd ben zelf een newbie)
                    maar wijs diegene wel op het voorstel topic, mij gebeurde hetzelfde

                    door mense die gelijk beginnen te schreeuwen over regels en voorstellen krijg ik alijd het gevoel niet welkom te zijn

                  8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.