Forumindex › Forums › Overige › Feedback en mededelingen › voorstellen newbies
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 juli 2009 om 07:08 #17503912
hoi hoi
ik vind het wel raar dat gezeur over voorstellen
want ik heb me pas voor gesteld en heb maar 1 welkom gehad
dus sjah wel logies dat als andere mensen zien hoe veel welkom een newbie krijg dat ze zich niet meer gaan voor stellenen dan de vraag of diegene die deze post heb geopend ook newbies welkom heet :):cool:
p.s en tuurlijk is het wel zo netjes dat iemand zich voorstelt
29 juli 2009 om 08:29 #17503913ik heb mij nooit voorgesteld is te vermoeiend :P
29 juli 2009 om 09:02 #17503914Pffff waar maakt iedereen zich druk om???
Ik ben ook sinds kort lid, heb mij ook netjes voorgesteld en daar kreeg ik ook maar 2x welkom op… wel vind ik het zo netjes je even voor te stellen, wat foto’s te delen, mensen te helpen, geholpen worden met problemen etc etc..
Maar waarom zou ik mij aan iemand irriteren die even snel voor een vraag langskomt????Ik zou zeggen doe niet zo moeilijk, hou het gezellig!
In de hele wereld zijn ze al aan het doorslaan met wetten en regels als stoppen met roken, de WFT (voor die gene die de WFT niet kennen: Wet Financieel Toezicht), de keuringsdienst van waren, de Politiek en wat nog meer…..Ik kom hier voor de fun, mensen te helpen en als ik hulp nodig heb dan hoop ik geholpen te worden!
Als ik dit soort gezeur tegen blijf komen dan verwijder ik gewoon mijn profiel weer.Ik hoop dat meerdere mijn mening delen en hier ook voor de fun, de ontspanning, een grapje en ook met serieuze vragen zijn en blijven…
2 augustus 2009 om 17:27 #17503915Iedereen is verschillend en ook beleven we deze hobby per persoon(en) anders , vanuit mijzelf gesproken ; ik was niet op de hoogte van dit beleeftheidsprotocol dit is mijn eerste inschrijving bij een forum.
Dit was alleen omdat er een massa info op te vinden was en er interessante dingen werden uitgewisseld.
Ik kan mij voorstellen dat de “oudgedienden” bepaalde gewoontes normaal vinden , deze zijn al of niet voor iedereen even duidelijk of je moet dit vooraf verduidelijken of anders verplicht stellen , ik denk persoonlijk dat ieder forumlid zich moet en zal ontwikkelen en dan kun je volgens mij pas zeggen wat je aan iemand hebt.
Dit forum vind ik persoonlijk interessant vanwege z’n diversiteit , er is voor ieder wat als het maar met Opel te maken heeft.
“keep up the good work”
Marcel.2 augustus 2009 om 17:55 #17503916zodra er een welkomsttopic aangemaakt is en een mod ziet dat dan gaat de topic op slot, vandaar dat er weinig gereageerd wordt in zo’n welkomsttopic;)
maar met even voorstellen is nix mis toch?
2 augustus 2009 om 18:04 #17503917origineel gepost door hennie29
hoi hoiik vind het wel raar dat gezeur over voorstellen
want ik heb me pas voor gesteld en heb maar 1 welkom gehad
dus sjah wel logies dat als andere mensen zien hoe veel welkom een newbie krijg dat ze zich niet meer gaan voor stellenen dan de vraag of diegene die deze post heb geopend ook newbies welkom heet :):cool:
p.s en tuurlijk is het wel zo netjes dat iemand zich voorstelt
het aantal ‘welkomstposten’ dat iemand krijgt bij even voorstellen hangt ervanaf hoe snel een mod ziet dat er door een nieuwe lid gepost is.
elk topic gaat op slot,omdat dit geen discussie deel is.
enkeld om je voor te stellen dus.
2 augustus 2009 om 18:39 #17503918ja je voorstellen is wel zo netjes
maar voor hoe lang onthoud je het ???:hmmzdus gewoon lekker door gaan zo!
gr jacob
3 augustus 2009 om 17:41 #17503919probeer diegene wel te helpen (nog niet gebeurd ben zelf een newbie)
maar wijs diegene wel op het voorstel topic, mij gebeurde hetzelfdedoor mense die gelijk beginnen te schreeuwen over regels en voorstellen krijg ik alijd het gevoel niet welkom te zijn
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.