Voorstellen en vraag

Forumindex Forums Modellen Speedster, GT Voorstellen en vraag

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17248677
    Djimbo
      Lid sinds:
      19 May 2012

      Dag iedereen,

      Vanaf vandaag heb ik me aangemeld als nieuw lid. Ik ben nog niet in het bezit van een Opel GT turbo, maar dat is wel de auto die ik wil gaan kopen. Nu ben ik al 8 maanden op zoek naar een mooi exemplaar. Met de vrouw :D heb ik afgesproken, dat het budget 25000 euro is. Ik kom uit Nijmegen en heb altijd snelle motoren gereden. Met mijn 37 jaar vind ik (snelle) auto’s ook steeds leuker worden en heb mijn zinnen nu op de GT gezet, na gekeken te hebben naar nissan 350 Z’s en ook eens gekeken te hebben of een Cayman enigszins te betalen is.
      Ik heb nu toch al wel een aantal GT’s gezien (steeds bij een dealer), maar ik moet zeggen dat het me tegenvalt. De verkopers spreken van een mooi exemplaar, maar dan blijkt bij een bezichtiging toch dat de stoelen beschadigt zijn, het dashboard er uit te zien alsof een rottweiler er zijn tanden in heeft gezet of dat het een schade auto is, waarbij de voorbumper scheef hangt (dat is de GT die in Tiel staat; echt schandalig hoe ze daar je midden in je gezicht vertellen, wat voor nette GT het is…….).

      Mijn vraag is of iemand mij kan helpen met deze zoektocht. Ik zoek een exemplaar met onder de 30000km, met premiumpakket en het liefst met metallic lak (de zilver/grijze). Verder mag er al wat getuned zijn, maar ik wil eigenlijk ook nog garantie. Anders standaard en dan kan ik zelf de auto wat gaan tweaken.

      Groet,
      Djimbo

      #18019338
      Salernitana
        Lid sinds:
        17 March 2012

        Hallo Djimbo,

        Moet volgens mij wel lukken met het bedrag dat je ervoor wilt uitgeven. Ik heb mijn GT bij een Opel Dealer gekocht waar ook mijn nieuwe Insignia is besteld (deze komt pas in juni).
        Nu weet ik dat die dealer in Almere er nog een paar heeft staan met 7000km en 12000km.

        Je kan ook op http://www.opel.nl de GT zoeke, weet je iedergeval zeker dat hij opel is onderhouden!

        Suc6

        #18019339
        Marthveld
          Lid sinds:
          18 May 2012

          Hoi Djimbo,

          ik weet nog een Opel Gt turbo 2009 te staan met 24000km hij kost net iets onder de 25k.Hij staat bij een dealer waar wij veel mee samen werken.Als het iets voor je is kun je altijd bij ons even komen kijken.Ik hoor het graag van je.

          groeten,Martin

          #18019340
          Djimbo
            Lid sinds:
            19 May 2012

            Bedankt voor de reacties! Die dealer in Tiel geeft ook een jaar G2 garantie, maar het is wel een schade auto, iets wat ze dus niet zelf vertelden. Als ik dan op Opel.nl ga zoeken, houdt dat dus in, dat ik ook dat soort auto’s tegen kan komen.
            Oke, het klinkt allemaal een beetje als gezeik en moeilijk doen, maar ik ben nu toch al even aan het zoeken en de ervaringen van de afgelopen paar weken maken me een beetje bitter.

            Als iemand ervaring heeft met die dealer in Almere of die GT’s al een keertje gezien heeft en zegt, dat het prima GT’s zijn om een keer naar te gaan kijken doe ik dat. Ook die GT waar jij het over hebt Martin, zou ik in geinteresseerd kunnen zijn. Heb je een linkje, zodat ik eens kan kijken?

            Groet,
            Djimbo

            #18019341
            Humboldt-OPC
              Lid sinds:
              24 July 2007

              Djimbo je zou ook eens hier kunnen kijken, er melden zich steeds meer GT bezitters aan op deze site.
              Misschien kun je hier je vraag ook nog eens posten.

              http://www.twintop.be

              Je moet jezelf wel even registreren.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.