Voorstellen

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18373914
    Mr Jaxxs
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 May 2018

      Mijn naam is Eric en ik heb, uiteraard, een zwarte Opel Zafira B 2.2 van 2007 met een goede 181K op de Teller. Nu sinds een jaar deze auto. Waarom? Wij zijn een samengesteld gezin, dus met zijn allen zijn we met 6 personen. En ik vind Opel, en in het bijzonder een Zafira, een geweldige auto. Vooral de achterste stoelen die weg klappen in de bodem. Voor deze heb ik een Zafira A 1.6-18 gehad en daarvoor een Astra.1.6-16 Die begon te stotteren en toen ingeruild tegen de A Zafira. Na een paar maanden begon ook deze rare dingen te doen en toen op zoek naar een andere. Dat is deze die ik nu heb geworden. Was de vorige een standaard versie, deze heeft het gelijk lol. Panoramadak, auto ruitenwissers , cruise controle boordcomputer. Er is ondertussen wel het één en ander aan gedaan. Gisteren de winterbanden er onderuit en de originele velgen laten voorzien van nieuwe banden Vredestein Ultrac Satin 91Y en er onder laten zetten. Ik heb ook de sigarettenaansteker ingangen vervangen (behalve die achterin zit) door een dubbele usb stekker. De koplampen waren dof dus die zitten er ook nieuwe in en binnenkort de achterlichten vervangen omdat daar vocht in komt. En voor de zomer nog een andere aircopomp er in want deze is (hoogstwaarschijnlijk) kapot. Of althans hij werkt niet. Maar daar laat ik nog naar kijken. Het enige wat ik nu (voorlopig) nog wil is een andere radio met DAB+ en telefoonvoorbereiding. Ik heb nu wel een parrot die goed werkt maar ik wil ook mijn muziek kunnen streamen via bluetooth en dat gaat nu niet. er zit de CD 30 MP3 in. Voor de rest vraag ik het wel op het forum.

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.