Voorstel voor een permanent ‘Sticky’

Forumindex Forums Modellen Grandland X Voorstel voor een permanent ‘Sticky’

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18394696
    Radaway
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 October 2020

      Ik zal voorstellen dat de post van Virgil GLX van 28 oktober 2020 om 11:51(Onderwerp : Laatste Update Navigatie) op dit forum wordt geplaatst als een ‘sticky’, zodat iedereen deze kan raadplegen en gebruiken.

      Op deze manier kunnen toekomstige updates op dezelfde ‘sticky’ worden geplaatst [het oude versie vervangen door het nieuwe]

      Mensen kunnen dan de vereisten downloaden van de sticky, zonder nieuwe berichten te openen en te vragen hoe ze het wiel opnieuw kunnen uitvinden.

      Dit zorgt ervoor dat het Forum efficiënt en weg van ‘rommel'(clutter) blijft.

      Aan de andere kant zal het de gebruiker ook heel gemakkelijk maken om te kijken en te krijgen waarvoor hij / zij hier is gekomen, in plaats van door een hooiberg aan posts te loodsen en ‘Zoeken naar een speld in een hooiberg’.

      Ik zou ook willen voorstellen dat mensen de vereisten kunnen downloaden na het betalen van een kleine dotatie. De moderatoren van deze geweldige site en niet te vergeten de geweldige ‘Avatar’ en ‘Virgil GLX’ moeten tenslotte ook wat koffie kunnen drinken ( na al dat harde werk) !!  :good-job:
      Laat elk (serieus)lid hier weten of dit een goed idee is , zodat alle toekomstige cryptische manoeuvres door PSA :tongue-out:  teniet kunnen worden gedaan met behulp van enkele geweldige forumleden.[  ik bedoel je koopt een auto van bijna 40 mille, en krijg je niet eens een fatsoenlijke download site vd verkoper .. PSA aka opel]
      Ik hoop dat we hier allemaal voor een win-win situatie gaan.
      Last Not Least : De Moderator/s  en The Great ‘Avatar’  moet mee eens zijn met dit voorstel (for reasons we know)

      #18394749
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Radaway wat jij zegt en schrijft daar ben ik het mee eens : :dank-u:  :-)

        :applause02: Dankje wel :applause02:

        Avatar :smiley-car:

         

        #18394776
        Virgil GLX
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 October 2020

          @Radaway ik ben voor een “sticky” om het overzichtelijk te houden. Over de vergoeding, ik ben het ermee eens dat je een auto van 40 mille hebt er best en klein symbolisch bedrag er tegen over mag staan. Maar andere kant vind ik het mooi om anderen te helpen.

           

          Ook alle credits behoren naar @Avatar. Hij heeft het meeste tijd en energie in gestoken. Ik deel alleen de info die ik ook een groot deel van hem heb.

          Ere wie eren toekomt. @Avatar

          #18394782
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            Virgil GLX zet deze melding van jou ook in het Crossland X forum tab blad. :good:

            Groet, Avatar :dank-u: :toppie:

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.