voorspoiler B Commodore GSE

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD voorspoiler B Commodore GSE

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18412406
    Black_Commo
    Deelnemer
      Lid sinds:
      22 October 2009

      Ik heb hier een GSE voorspoiler liggen die ik (terug) op mijn Rekord D wil zetten. Ik snap hoe deze aan de zijkanten tussen de voorbumper en de zijschermen bevestigd wordt. Maar hoe hoort deze verder vastgezet te worden? De vorige eigenaar had er willekeurig wat parkers doorheen gedraaid. Maar ik wil hem op de ‘juiste’ manier vastzetten. Er zitten aan de binnenkant van de spoiler een soort beugeltjes met vierkant gaten. Heeft iemand misschien wat voorbeeldfoto’s hoe je dit aan het voorfront vastzet? Verder zitten er nog 4 ronde gaten door de spoiler heen die me origineel lijken.

       

      Andere vraag, de spoiler is helaas niet in al te beste staat. In 1 van de delen zit een flinke scheur. Ik kan geen merktekentje of iets ontdekken dat aangeeft van wat voor materiaal de spoiler gemaakt is. Weet iemand welk materiaal het is en of dit te repareren valt?

      nog wat foto’s van de spoiler

      IMG_20210312_162954

       

      de scheur

      IMG_20210312_163018

       

      linker ronde gat en vierkant gat lijken me origineel. Recht is er vermoed ik bij geboord

      IMG_20210312_163030

       

      onderste gaten lijken me origineel. zijn deze voor de kentekenplaat. bovenste niet origineel.

      IMG_20210312_163036

       

      de ‘beugels’ waar ik het over had aan de binnenkant

      IMG_20210312_163058

      IMG_20210312_163103

      #18413362
      jethro
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 February 2008

        Daar zijn pluggen voor.  Die komen in die vierkant gat, en dan moet je een ronde gat maken in het plaatwerk. In die plug draai je een carrosserieschroef, aandraaien en vast. De Opel Manta-A GT/E had ook die plug met de voorspoiler. Een foto zegt meer dan duizend woorden, en het verhaal is dan ook duidelijk. Maar helaas geen foto van zo`n plug.

        #18413478
        Black_Commo
        Deelnemer
          Lid sinds:
          22 October 2009

          Het is in ieder geval een stukje van de puzzel. Zijn dat zulk soort pluggen?
          https://www.edelschmiede.com/shop/navi.php?a=1760&lang=eng

           

          #18421565
          jethro
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 February 2008

            Is wel een beetje laat,……………………………………………………..      Maar die pluggen zijn goed!

            Net als de rest kijk ik hier niet meer zo vaak, en bekijk dan alles.

             

            Maar de zaak is al gemonteerd?

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.