Voorspeakers in mijn corsa werken wel, maar heel zacht! Hulp

Forumindex Forums Modellen Corsa Voorspeakers in mijn corsa werken wel, maar heel zacht! Hulp

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17224218
    Mittaa
      Lid sinds:
      2 August 2010

      Haai,

      Ik ben net nieuw hier, dus verbeter me als ik een fout topic plaats.
      Ik heb een vraagje over de audio in mijn corsa b.
      Laatst heb ik JBL voorspeakers, achterspeakers, versterker, en woofer gekocht. Alles goed aangesloten, versterker met remote, + kabel, – kabel aan chassis etc. Die doet het ook gewoon, en de achterspeakers gaan over de versterker, net als de woofer die is gebridged. Woofer en achterspeakers werken, maar nou komt ie, mijn voorspeakers doen het wel, maar HEEEEL zacht. Nou verwacht ik natuurlijk al: ga met Fad/Bal kloten, maar dat is het nou juist, als ik alles op mijn voorspeakers zet worden ze nog steeds niet harder. Ze blijven heel zacht, kan het zijn dat dit aan mijn radio ligt? Of heeft het te maken met de bekabeling? Want het blokje achter in mijn radio zit goed, alles werkt. Ooh ik zal nog even vertellen wat voor radio ik heb, volgens mij is het de JVC KD R801, en de JBL speakers zijn uit de GTO serie. Ik zou heel graag willen weten wat het is, ik hoop dat iemand mij verder kan helpen!

      Mvg Mitch

      #17706720
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Waarschijnlijk werkt alleen de tweeter, ik had dat ook van de week..

        Stekker van de speaker gammel of los.

        Willem

        #17706721
        2e-c14nz
          Lid sinds:
          5 June 2009

          Regel je je fader met je versterker, of je hu, (radio)? Waarschijnlijk is idd je kabel slecht..

          #17706722
          lambo452
            Lid sinds:
            7 May 2008

            het kan ook zijn..

            omdat je t achter op je versterker zit is dat geluid ” versterkt” endus beter mooier en harder geluid als wanneer het direct van je radio afkomt…

            dit heb ik ook..

            ik heb t het zo afgesteld op mijn radio dat ik mijn voorspeakers wel hoor voor de hoge tonen en beetje zang enzo…. maar het meeste van mijn geluid komt uit mijn koffer en hoedenplank…

            succes ermee:D

            #17706723
            Corsa A GSI
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 December 2008

              probeer gewoon even een draad vanaf je versterker naar je voor speaker dan weet je of het je speaker is of je bedrading doet die het nog niet is je speaker gewoon stuk anders bedrading of verkeerd aangesloten of ingesteld op radio succes

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.