Voorruit verwarming

Forumindex Forums Modellen Grandland X Voorruit verwarming

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18437275
    Astroide01
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 June 2011

      Beste GLX rijders.

      Bij mijn vorige GLX (my2018) had de voorruit van die kleine draadjes, die als verwarming werkte als ik het knopje indrukte. Ja, eerst de rechter kant en daarna pas de linker kant. Nu in mijn nieuwe GLX Hybrid 4 (my2020) zitten deze draadjes er niet meer en alleen aan de bestuurderskant zitten dikkere zichtbare draden langs de A-stijl. Is dit tegenwoordig bij alle GLX-en met voorruit verwarming zo en hoe werkt deze nu dan? Die dunne draadjes werkte echt goed in de ontwasemingsstand, maar nu merk ik er weinig meer van.

       

      Wie heeft er ervaring hier mee?

      #18447232
      Diver999
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 February 2021

        Ik heb een ultimate van begin 2020 maar bij mij werkt de voorruitverwarming helemaal niet. Gekocht via een dealer en nu voor het eerst nodig gehad maar helaas. Vandaag gekeken in de zekeringenbox maar volgens mij zit er helemaal geen zekering op die plek. Staan verschillende plaatjes in de handleiding maar geen van alle komt overeen met mijn zekeringenbox onder de kap. maar eens kijken of ik bij een garage langs kan. Lampje wordt wel rood op het middenconsole dus het lijkt mij dat er wel spanning op zou moeten staan. Iemand enig idee of dit zo is of dat de knop onafhankelijk wordt gevoed vanaf een andere voeding

        #18447686
        Franky S
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 January 2019

          er lopen toch draadjes door je voorruit

           

          #18447702
          Hans GLX
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 May 2018

            [quote quote=18447686]er lopen toch draadjes door je voorruit[/quote] Tja, anders kan de ruit nooit verwarmen….. ;-)

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.