Voorruit Opel Monza gezocht

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Voorruit Opel Monza gezocht

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208922
    Opel_Bjorn
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 May 2008

      Men voorruitje is al sinds de aankoop van de wagen gebarsten. Ik zou nu graag een héél exemplaar erin zetten ( de barsten hinderen wel niet omdat ze aan de passagierskant zijn). Heeft misschien iemand dus een voorruit van een Opel Monza liggen? Liefst één die blauw getint is met zonneband maar moest je een ander exemplaar hebben liggen dan is dat ook goed. Altyd leuk meegenomen zou zijn dat de rubber met chrome lijst erbij was (maar is niet noodzakelijk. Ik wilde er een splinter nieuwe insteken maar bij Carglass in Turnhout deden ze dat niet graag om wille van de chrome strip in de rubber (vraag me af waar carglass dan wel voor dient) Ook zou een nieuwe voorruit meer dan 10 weken wachten zijn. Ik steek er dus zelf wel een tweedehands exemplaar in.

      #17467178
      dennisvdl
        Lid sinds:
        13 January 2009

        ga eens effe informeren bij autoafbraak philips in Oud Sluisstraat, 3
        2110 Wijnegem.
        die doen al jaren in afbraak van duitse wagens en zijn indertijd gestart met opel alleen.

        #17467179
        GSE
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 August 2006

          IK heb rond augustus 2008 een berg moeite gedaan om een echt gave 2de handse te vinden die groen getint is met een zonneband en antenne (A2 GSE) maar kon niks vinden.

          Heb er toen 1 bij carglass gekocht en die kon er alleen een leveren met groente tint en zonneband zonder antenne,maar wel nieuw.

          Koste 202… euro en duurde idd vrij lang voordat ie der was,maar liever langer wachten dan een 2de hands met steenslag wat de meeste toch wel hebben.

          #17467180
          Opel_Bjorn
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 May 2008

            Heb er net één gekocht voor 50€ van een afbraak Monza, das nogal wat minder dan bij carglass, die vroegen ongeplaatst voor de ruit hier 450€

            #17467181
            GSE
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 August 2006

              Pff voor 450 zou ik ook een 2de handse kopen.

              Maar in NL koste de ruit bij Carglass in Venlo 202.96 meen ik,geen 203 euries…

              En de meeste mensen vroegen rond de 100 euro voor een 2de handse met steenslag of hij was niet getint en had geen zonneband,wat niet uitziet bij een GSE.

              #17467182
              Opel_Bjorn
              Deelnemer
                Lid sinds:
                4 May 2008

                Ben net men ruit gaan ophalen en wat bleek: de ruit is in perfecte staat zonder steenslag, blauw getint en blauwe zonneband en op de koop toe zit er nog een antenne in ook :o:o:o ik heb me gek gezocht achter deze ruit, en nu ik het beu was en ik de eerste de beste heb genomen die ze me aanboden blijkt het nog het juiste exemplaar te zij. Ook zit de rubber met chrome lijst er ook nog rond :wors:wors Nu nog hopen dat ze héél de auto ingaat

                #17467183
                Opel_Bjorn
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  4 May 2008

                  Vandaag heb ik men voorruit gestoken, was op een wip en een draai geflikt :D:D, het enige moeilijke was de chrome baguette in ze rubber te krijgen. maar een beetje WD40 doet wonderen. Echt een mooi zicht nu. Zal er wel eens foto’s van maken. het enige spijtige is dat de vorige eigenaar van de voorruit een fervente ijskrabber is geweest want er staan zo allemaal fijne krasjes over de ruit, maar dat is nog altyd beter dan de waaier van barsten die erin zat

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.