voorbumperversterking

Forumindex Forums Modellen Corsa voorbumperversterking

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17217548
    2e-c14nz
      Lid sinds:
      5 June 2009

      He beste mensen,

      Vanmorgen heeft m’n vriendin een paaltje geraakt met de corsa. Nu zit er een scheur in de bumper en de voorbumperversterking erachter is goed krom. De balk heb ik geprobeerd recht te buigen en tussen de bankschroef te zetten etc, met uiteraard maar een klein beetje resultaat. Dus dat wordt gewoon vervangen.

      Nu zijn we al de plaatselijke autosloperijen langs gegaan en jammer maar helaas, geen corsa a’s. Nu zie ik op de site van artaparts een voorbumperversterking staan.Hier staat echter het jaar 1991 bij. Gaat dit passen op een a3, en-of kan ik beter bij een ander bestellen? Het nr bij arta is: 5021940. Bij voorbaat dank!

      Gr Sander

      #17616911
      mayhem
        Lid sinds:
        13 June 2006

        als t goed is moet die passen, er zijn idd verschillende bumperbalken, maar ik dacht dat die van arta voorbereid was voor beide types.

        anders ff arta een mail sturen.

        #17616912
        2e-c14nz
          Lid sinds:
          5 June 2009

          Heb ze gisteren gelijk een mailtje gestuurt, en vandaag nog een sloop gebeld, die bellen mij binnen een uurtje zoiets terug. Ben benieuwd. Wist trouwens niet dat een bumper zo hard kon zijn. Zit maar een klein scheurtje in, terwijl die balk helemaal omgevouwen zit.

          #17616913
          mayhem
            Lid sinds:
            13 June 2006

            de bumper is juist niet hard, dat is z’n redding:P die krengen zijn erg zacht, je kan ze zo wokkelen en weer recht draaien.

            #17616914
            2e-c14nz
              Lid sinds:
              5 June 2009

              Heb in ieder geval weer iets om m’n meisje mee te jennen :D

              #17616915
              2e-c14nz
                Lid sinds:
                5 June 2009

                Update: Sloop heeft me terug gebeld, en kon helaas niets voor me betekenen. Wel ben ik erachter gekomen dat de balk bij arta de juiste is. Dus deze is besteld, en komt hopelijk van de week binnen :)

                Gr

                #17616916
                Junior125
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  25 January 2006

                  heb er anders nog wel 1 liggen voor je, kom maar halen anders gaatie bij t oudijzer.

                  Gr’s

                  #17616917
                  2e-c14nz
                    Lid sinds:
                    5 June 2009

                    Thanx voor het aanbod :thumbup Maar hij is gisteren besteld, dus verwacht hem een dezer dagen wel binnen te hebben, en anders volgende week.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.