voorbumper demonteren

Forumindex Forums Modellen Astra voorbumper demonteren

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17220320
    Dare
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 August 2009

      Hallo, ik heb een voorbumper spoiler geprobeert te monteren (plakken) ik heb de polymax lijm gepakt en dit was geen succes :-( De spoiler zakte door de zwaartekracht naar beneden. Ik wil nu dus de voorkant eraf halen en alles rustig binnen erop lijmen.

      Wie o wie heeft een kleine handleiding , link of tips voor de voorkant te demonteren????

      #17660937
      X.otic
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Misschien wel handig als je aangeeft welk type astra je hebt :)

        #17660938
        Jurgen
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 September 2007

          van een astra f,g,h?

          Maargoed, normaal zit er achter de wielkuip, achter de hoek van de bumper een boutje/clipje. Verder onderlangs nog her en der wat clipjes. Ook zal er bij de grill motorkap clipjes of boutjes zitten. Stelt echt niet veel voor, gewoon goed kijken en als je alles los hebt zou je de bumper er zo vanaf moeten kunnen nemen. Dat lijmen moet je even opletten dat je alles goed ontvet hebt. En ik weet niet hoe je spoiler eruit ziet, maar als het mogelijk is had ik er even een paar parkertjes ingedraait, uit het zicht weliswaar. Dan zit ie mooi gefixeerd en valt ie er niet zomaar af. Succes!

          #17660939
          Dare
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 August 2009

            Sorry jongens , ik heb een Astra H station!

            #17660940
            Ganz
              Lid sinds:
              29 September 2009

              De grill moet er af vier dopjes die je in moet drukken dan valt er een zwart pinnetje uit. onder de gril zitten of doppen of klemmetjes die je zo los kan klikken. En onder de auto zit, nog een zwarte beschermplaat deze zal je ook los moeten maken.
              en niet te vergeten 2 schroeven in de wielkast.
              trek eerst de 2 buitenste hoeken van de bumper naar buiten : WEES NIET TE RUIG MET LOS TREKKEN VAN JE BUMPER JE TEMPERATUURSENSOR EN EVENTUEEL JE MISTLAMPEN ZITTEN DAAR OOK IN AAN GESLOTEN !!

              Ideejtje : kan je de spoiler niet lijmen en doormiddel van tape op ze plaats houden, zodat deze niet kan zakken ?

              #17660941
              Dare
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 August 2009

                Hey Ganz, de onderlip spoiler past niet perfect. Waarschijnlijk staat mijn voorbumper niet helemaal meer perfect als vanaf fabriek. Dus ik moet echt alles goed aandrukken en in vorm houden. Ik dacht als ik de bumper demonteer is de spanning eraf en pas het allemaal beter… Maar mischien laat ik hem er wel op en maak ik de bevestigingen los dan zou de spanning er ook af moeten zijn toch?

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.