Voorbumper balk Astra G 1998

Forumindex Forums Modellen Astra Voorbumper balk Astra G 1998

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17225086
    mohammed_s1
      Lid sinds:
      14 August 2010

      Goedendag Meedenkers,

      Ik wil een voorbumperbalk kopen voor mijn astra g uit de 98. ik heb even op internet gezocht ik kon een voorbumperbalk voor 15 euro krijgen en ergins anders weer 20 euro. Dat zijn natuurlijk de namaak .

      Dus dacht ik ff de dealer bellen en kijken wat de originele kosten .De dealer kon ze voor 170 euro leveren. het is wel aan de hoge kant.
      Maar kan iemand mij vertellen wat de verschill is en of het verstandig is om zo’n 20 euro balk te kopen.

      Beide balken zijn zwart …. is er alleenmaar grijse voorbalk??, want ik heb namelijk een grijze astra. Ik weet dat ik ze kan spuiten maar het zou handig zijn als het in een keer grijs is.

      Alvast bedankt

      Groeten..

      #17717299
      astratjeg01hh
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 July 2009

        het verschil in die balken imitatie en orgineel zal het verschil in het matrielaa gevruik minder dik als orginleel en iets mindere pas vorm maar als je hem in het grijs wil hebben zal je op de sloop moeten kijken hier is makkelijk aantekomen aangezien er veel astra g zijn en ook veel in het grijs je kan op onderdelenzoeker.nl het invullen dat je een bumperbalk zoekt mvg erik

        #17717300
        2e-c14nz
          Lid sinds:
          5 June 2009

          Probeer eens arta parts. Misschien een stomme vraag, maar met bumperbalk bedoel je toch de balk die je bumper vast houd? Dan maakt de kleur toch ook niets uit? Heb deze bij onze corsa a ook vervangen, was 37 euro als ik heb goed heb.

          #17717301
          mohammed_s1
            Lid sinds:
            14 August 2010

            het gaat indd over het balk dat de voorbumper vasthoudt.. bij de astra is het zo als je de motorkap opent zie je klein beetje de bovenkant die uitsteekt boven de voorbumper . en als jou auto grijs is en in eens een zwart bovenkant van de voorbumper ziet dan is het een beetje lelijk vandaar..
            dankjullie wel voor de reacties ..ik ga ff zoeken

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.