Voorbereiding opties Opel Monza

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Voorbereiding opties Opel Monza

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17238940
    the aviator
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 May 2008

      Hallo,

      Is een Monza (A2), uitgerust met een digitale klok, van fabriek uit al voorbereid op een Boordcomputer (ligt er dus een stekker voor BC en voor de bedieningknop middenpaneel)? Dezelfde vraag heb ik ook voor elektrische ramen..Als ik in een Monza elektrische ramen wil monteren, ligt de bedrading voor de schakelaars in het middenpaneel al voorbereid?

      Ben benieuwd..

      Gegroet,

      Stephan Balk

      #17893011
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Voor wat betreft de boordcomputer weet ik het zo even niet, maar voor de electrische ramen ligt er geen bedrading. Deze zal je allemaal zelf moeten leggen.

        Ik heb ooit eens (toen ik nog jong en wild was) 4x electrische ramen in mijn A2 gebouwd. Met vier vrienden samen, deden we allemaal 1 deur.

        Enkele uurtjes later werkte alle ramen.

        #17893010
        rekordherm
          Lid sinds:
          28 August 2005

          en voor de boordcomputer ook niet normaal gezien is dit een losse kabelboom net als voor de ramen of het moet al van de fabriek uit besteld zijn dan is het mee verwerkt in de kabelboom van de auto.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.