Voor vering Cascada

Forumindex Forums Modellen Cascada Voor vering Cascada

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18341316
    TonMachielsen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 February 2016

      Ik heb een Cascada diesel en ik vind de voorvering wat slap. Ik heb het gevoel dat de voorkant van de wagen te zwaar is voor de veer voorspanning die ze gekozen hebben. Ik heb geen Sport stand in het dashboard, dus ik weet niet of dat de vering wat straffer maakt. Ik raak ook regelmatig de grond met de voorkant van de wagen als ik een klein drempeltje neem of zo.

      Iemand anders dezelfde of andere ervaring?

      #18341744
      Zongenieter
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 March 2013

        Jij zegt dat je geen sportstand hebt op je dashboard. Dit is alleen beschikbaar bij “Flexride”.

        Mijn Cascada (ik heb geen diesel, maar een 1.6) heeft geen last van slappe veren voor, maar ik denk dat jouw probleem eerder aan de demping van de schokbrekers ligt.
        Dat ik geen last heb van een slappe voorkant komt mogelijk door het verlaagde onderstel (-30mm) en de mogelijkheid om Flexride in de sportstand te zetten.
        Lage drempels blijven ook voor mij een probleem, maar dit wordt niet veroorzaak door het inveren maar door de constructie van de drempel.

        Mogelijk dat stuggere dempers voor jou een oplossing zijn. Succes.

        #18345207
        TonMachielsen
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 February 2016

          Ja, ik ga eens op zoek naar stuggere dempers. Mijn auto staat nu bij de dealer voor een servicebeurt. Als ik hem op ga halen heb ik het er eens over wat de mogelijkheden zijn.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.